Opgelost door ABN AMRO: Kan een rekening met een negatieve saldo niet opheffen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 431768
Gebruiker
Soon2be-ex
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste, ABN amro

Het is zo dat ik vanaf 2016 een bewindvoerder had, die alle financiele zaken van mij weer op orde moest brengen. Vanaf 1 januari 2020 ben ik bewind af. Het blijkt dat er 3 rekeningen op mijn naam geopend zijn geworden 2 die actief zijn gebruikt en eentje die nooit is. Die ene die nooit is gebruikt heeft inmiddels een saldo van - 156,48. Dit negatieve saldo bestaat alleen maar uit bank kosten van de afgelopen jaren. Ik ben meerdere keren naar verschillende abn kantoren in amsterdam en diemen geweest om deze rekening af te sluiten, maar dit wordt geweigerd omdat ik het openstaande saldo moet betalen. Er word niet eens naar mijn persoonlijke situatie gekeken en al het bewijs dat ik meeneem. Ik weiger dit, te betalen omdat ik dit niet veroorzaak heb en deze rekening is helemaal niet gebruikt.
De oplossing
Ik wil dat deze rekening kosteloos wordt afgesloten, ik wil niet betalen voor iets dat nooit gebruikt is geworden.

De oplossing

Ik wil mijn rekening kosteloos opheffen, deze rekening is niet door mij geopend en ook nooit gebruikt.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Soon2be-ex,

    Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over deze klacht.
    Ik hoop dat alles zo duidelijk is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

    Heb je vragen over het opheffen van de rekening(en) en/of het wijzigen vn je Betaalpakket, bel ons dan even via 0900-0024 of 010-24117420.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soon2be-ex
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?