Opgelost door ABN AMRO: Kan een rekening met een negatieve saldo niet opheffen.

Soon2be-ex

Beste, ABN amro

Het is zo dat ik vanaf 2016 een bewindvoerder had, die alle financiele zaken van mij weer op orde moest brengen. Vanaf 1 januari 2020 ben ik bewind af. Het blijkt dat er 3 rekeningen op mijn naam geopend zijn geworden 2 die actief zijn gebruikt en eentje die nooit is. Die ene die nooit is gebruikt heeft inmiddels een saldo van - 156,48. Dit negatieve saldo bestaat alleen maar uit bank kosten van de afgelopen jaren. Ik ben meerdere keren naar verschillende abn kantoren in amsterdam en diemen geweest om deze rekening af te sluiten, maar dit wordt geweigerd omdat ik het openstaande saldo moet betalen. Er word niet eens naar mijn persoonlijke situatie gekeken en al het bewijs dat ik meeneem. Ik weiger dit, te betalen omdat ik dit niet veroorzaak heb en deze rekening is helemaal niet gebruikt.
Ik wil dat deze rekening kosteloos wordt afgesloten, ik wil niet betalen voor iets dat nooit gebruikt is geworden.

Ik wil mijn rekening kosteloos opheffen, deze rekening is niet door mij geopend en ook nooit gebruikt.

ABN AMRO
    Beste Soon2be-ex,

Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over deze klacht.
    Ik hoop dat alles zo duidelijk is. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.

Heb je vragen over het opheffen van de rekening(en) en/of het wijzigen vn je Betaalpakket, bel ons dan even via 0900-0024 of 010-24117420.

Rob
    ABN AMRO Webcare

Soon2be-ex

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?