Klacht ABN AMRO: Kinderbonusrekening is opgeheven en het geld staat nergens

Klachtnummer
# 330329
Gebruiker
Serena
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter is 18 jaar geworden en dan zou de bonus rente en het spaargeld op haar betaalrekening worden gestort nu is rekening opgeheven en nergens het geld. En ik dacht dat de bonus rekening 5% rente zou geven over het gehele spaargeld, nou dat zie ik ook niet.😡 ga zeker ook de andere rekeningen weghalen bij deze bank

De oplossing

Dat het geld op mijn dochter haar betaalrekening staat

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je vraag hierover. Ik snap dat je hier graag duidelijkheid over krijgt.
    Mijn collega van de afdeling Sparen heeft jou net gesproken hierover.
    In dit gesprek is alles duidelijk geworden begreep ik.

    Mocht je toch nog vragen hebben dan kan je ons via Whatsapp bereiken: 0613660024 of telefonisch via: 0900 0024.

    Met vriendelijke groeten,

    Bas
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen