Opgelost door ABN AMRO: Klacht is dat ik op heb gezegd of nogmaals wil opzeggen en dat dit op geen enkele manier lukt.

content Opgelost
Kruitmolen

Ik heb diverse brieven van abn amro gehad met de vraag om de juiste persoonsgegevens door te geven . Ik heb hier schriftelijk paar maal op gereageerd en krijg nu een brief dat ik helaas geen klant meer kunt blijven. Dat wil ik ook helemaal niet. Ik heb naar mijn weten al jaren geleden de rekening opgezegd. Nu kan ik dit nogmaals doen online met de abn app. Maar die heb ik dus niet want ik heb al lang geen pasje meer, dit heb ik ook aangegeven in mijn antwoord naar de abn. Nu wil ik via 0900 een afspraak maken bij een kantoor bij ons in het centrum maar als ik deze bel krijg ik konstant te horen dat alle adviseurs in gesprek zijn en wordt er naar de site van de abn verwezen. Dit schiet dus niet op.

Afspraak maken met een kantoor zodat deze dit eens goed kunnen uitzoeken.

ABN AMRO
    Beste Kruitmolen,

Het klopt dat ons 0900 nummer op dit moment lastig te bereiken is. Excuses! Voor een afspraak maken op kantoor hebben wij een speciale afsprakendesk, mijn collega's plannen graag samen met u de afspraak in via: 088-2262635.

Ik hoop u zo voldoende informatie te hebben gegeven.

Gabie
    ABN AMRO Webcare

Kruitmolen
tel.no. wat nu is doorgegeven nog niet gebeld ivm paasweekend. Wel heel lang (20minuten) in de wacht gezeten om een afspraak op kantoor te maken. Maar nu opgelost

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?