Opgelost door ABN AMRO: Klacht is dat ik op heb gezegd of nogmaals wil opzeggen en dat dit op geen enkele manier lukt.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 531199
Gebruiker
Kruitmolen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb diverse brieven van abn amro gehad met de vraag om de juiste persoonsgegevens door te geven . Ik heb hier schriftelijk paar maal op gereageerd en krijg nu een brief dat ik helaas geen klant meer kunt blijven. Dat wil ik ook helemaal niet. Ik heb naar mijn weten al jaren geleden de rekening opgezegd. Nu kan ik dit nogmaals doen online met de abn app. Maar die heb ik dus niet want ik heb al lang geen pasje meer, dit heb ik ook aangegeven in mijn antwoord naar de abn. Nu wil ik via 0900 een afspraak maken bij een kantoor bij ons in het centrum maar als ik deze bel krijg ik konstant te horen dat alle adviseurs in gesprek zijn en wordt er naar de site van de abn verwezen. Dit schiet dus niet op.

De oplossing

Afspraak maken met een kantoor zodat deze dit eens goed kunnen uitzoeken.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Kruitmolen,

    Het klopt dat ons 0900 nummer op dit moment lastig te bereiken is. Excuses! Voor een afspraak maken op kantoor hebben wij een speciale afsprakendesk, mijn collega's plannen graag samen met u de afspraak in via: 088-2262635.

    Ik hoop u zo voldoende informatie te hebben gegeven.

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kruitmolen
Datum
Uiteindelijke oplossing
tel.no. wat nu is doorgegeven nog niet gebeld ivm paasweekend. Wel heel lang (20minuten) in de wacht gezeten om een afspraak op kantoor te maken. Maar nu opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen