Klacht ABN AMRO: Klant mag geen inzage eigen lopende rekening
Details
De klacht
Ik heb een persoonlijke lening bij ABN AMRO, En ik had graag inzage gehad van mijn aflossing, deze lening heeft een maximale looptijd van 24 maanden en deze zou binnen een paar maanden worden ingelost.Nu heb ik met ABN AMRO gebeld en die geeft aan, dat als ik sneller aflos en wat ik aflos niet voor mij zichtbaar is, en dat ik mijn privé rekening maar moet aanhouden. Met de vraag hoe ik het moet controleren of het evenredig loopt afschrijving privé rekening vs persoonlijke rekening, is het antwoord u kunt alleen kijken wat op de privé rekening wordt afgeschreven. met andere woorden als klant mag je en kun je dat niet controleren.
Beetje vreemd dat ABN AMRO dit verborgen houd voor de klant.
De oplossing
Graag zou ik van ABN AMRO transparant inzage willen hebben en/of toegang ontvangen op mijn eigen lopende rekeningDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.