Klacht ABN AMRO: Kunstkoop duurt te lang

Nawi

Kunskoop leninh aanvraag duurt heel erg lang, inmiddels al 3 weken. Waarom?

Zo snel mogelijk een respons van de bank.

Beste Nawi,

Je geeft aan dat je al 3 weken wacht op een reactie vanwege je aanvraag voor een Kunstkooplening.
    Alleen bieden we de Kunstkooplening sinds 2018 niet meer aan. Sinds 1 januari 2018 kwam hiervoor de Kunstlening in de plaats die via Tweadle, een initiatief van ABN AMRO kon worden aangevraagd. Dit is inmiddels ook niet meer mogelijk.

Ik ben erg benieuwd op welke manier je de lening hebt aangevraagd en of het mogelijk om een aanvraag voor bijvoorbeeld een Persoonlijke Lening gaat.

ABN AMRO Webcare
    Nawi
    Bedankt voor jouw Info, Elvira en super snelle respons.

Ik heb alles in een envelop naar jullie gestuurd, ook geen reactie. Ik zag iemand die heeft ook geklaagd in Dec 2018 via klachtenkompas.nl, het was wel afgehandeld. De kunskoop regeling bestaat in jullie system. Vreemd..

Ik zal direct contact nemen met de galerie en de galerie zal het onderzoeken via Mondriaan Stichting/Fonds.
    Beste Nawi,

Dat is inderdaad wel erg vreemd. Het lijkt er dan op dat mijn informatie niet volledig is. Mijn excuus hiervoor.

Wil je me laten weten wat er uit het gesprek met de Galerie / Mondriaan Stichting is gekomen? Ben erg benieuwd.

Nawi
    Mondriaan stichting gaat contact zoeken met jullie bank. Het is nooit ter sprake is van verandering van banken zover ze weten. Het duurt te lang en niemand heeft me gemaild of gebeld als iet ontbreekt. Heel vervelend want ik ga volgende week al met vakantie 3 weken. Van eerder berichten ben ik bang dat alles gaat super langzaam gebeuren.
    ABN AMRO
    Goed om te horen dat de Mondriaan Stichting contact wilt opnemen. Snap heel goed dat dit erg vervelend voor je is. Vooral nu de vakantie voor de deur staat.

Ik ben er hier ondertussen ook voor je ingedoken. Het lijkt erop dat je de aanvraag hebt gedaan vlak voordat we met deze leenvorm zijn gestopt. Hierdoor ontstaat dan ook de verwarring.

Omdat de leenvraag via Tweadle (initiatief van ABN AMRO) ging, raad onze afdeling Lenen aan met hen contact op te nemen. Dit kan via 06 12 09 56 70 en tweadle@nl.abnamro.com Of zijn dit juist de gegevens waar je eerder geen gehoor hebt gehad?

Nawi
    Bedankt voor jouw info over Tweadle. Een paar keer gebeld naar het nummer, doorgeschakeld naar een andere mobiel nummer - answering machine. Fijn zegge.
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat het bellen niet wil lukken. Heb je toevallig wel een e-mail gestuurd naar het e-mailadres?

Karin
    ABN AMRO Webcare
    Nawi
    Het heeft geen zin om te mailen. Ik laat de galerie en Mondriaan Stichting dit oplossen. Waardeloos.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?