Opgelost door ABN AMRO: Kwijtschelding negatief saldo bij overlijden gebeurd niet op tijd
Details
Klacht
Mijn zus is 12 februari overleden en had een negatief saldo bij overlijden op haar krediet op betaalrekening bij de ABN, dat zou worden kwijtgescholden bij overlijden, echter tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Nadat ik de rekening had geblokkeerd weigerde men wel incasso's maar laat stortingen wel toe. Gevolg is ik krijg de rekeningen toegestuurd, maar kan niet door omdat de kwijtschelding nog niet heeft plaatsgevonden.Gewenste oplossing
U kan wel aangeven dat u achterloop, maar daar schiet ik niets mee op, dadelijk krijg ik door toedoen van ABN incassobureaus of deurwaarders aan de deur die ikzelf nog nooit heb gehad, dus graag vandaag nog het negatieve saldo dat op de dag van haar overlijden bestond overmaken op de rekening zodat deze normaliter op nul zou komen, maar door de stortingen dan op een positief saldo staat zodat ik de rekeningen kan betalen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.