Klacht ABN AMRO: Laks onbetrouwbare partner ABN Amro

Klachtnummer
# 433741
Gebruiker
EenManEenManEenWoordEenWoord
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21 maart een bestelling gedaan via laks.com voor een ABN Amro wearable.

Laks geeft aan dat het product
- op de 24e is verzonden
- niet te volgen is met een track and trace code
- binnen een week aan moet komen


Tot op heden heb ik niets ontvangen.

Laks reageert niet meer op e-mail en is telefonisch niet te bereiken.

Door het logo van ABN Amro op de website van Laks.com wordt vertrouwen gewekt terwijl achteraf gezien onbetrouwbaar blijkt.

Komt afspraken niet na, is niet bereikbaar.

De oplossing

Voor mij:
- zorg dragen dat ik mijn bestelling binnen een redelijke termijn ontvang
- indien niet mogelijk het volledig aankoop bedrag terug

Voor anderen:
- het logo van ABN Amro verwijderen van de website laks.com daar dit ongegrond vertrouwen wekt. Doordat het logo van "mijn" bank op de website staat, mag je verwachten dat het bedrijf een gelijkwaardige service levert. Dat is nu niet het geval.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste EenManEenManEenWoordEenWoord,

    Wanneer ik op de site van LAKS kijk naar de verzendtijd, zie ik dat ze er naar streven om binnen 3 tot 14 dagen het product te leveren. Ook staat er aangegeven dat dit door onverwachte belemmeringen langer kan duren.

    Jij geeft aan op 21 maart de bestelling te hebben gedaan. Dan zijn de standaard 14 dagen nog niet voorbij. Daarnaast kan ik me voorstellen dat ook LAKS onder deze corona crisis lijdt en dat het wellicht net iets langer kan duren. Ik weet niet of het streven van binnen 14 dagen gehaald wordt door ze, maar ik verwacht niet dat het nog lang duurt voordat je de wearable ontvangt.

    Met vriendelijke groet,

    Janwalter ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?