Opgelost door ABN AMRO: levensverzekering verpanding

funflyer

Bij het willen afkopen van de levensverzekering in 2014 blijkt er nog een verpanding op te zitten bij abn amro terwijl in 2009 de gehele hypotheekschuld is afgelost door een nieuwe hypotheek bij de rabobank.
Na formeel schrijven en 3 maal bellen met de desbetreffende afdeling nog steeds niets gehoord.
Hoe moeilijk is het om even een belletje of mailtje te doen of evt voortgang te melden.

gaarne bericht over het vervallen van de verpanding waar geen recht meer op rust

ABN AMRO
    Beste heer,

Fijn dat we elkaar vandaag hebben gesproken.

Inmiddels heb ik de klacht voor u ingediend. Vanuit Webcare houden we de ontwikkeling van uw klacht goed in de gaten. Zodra er nieuws is, laten we dit natuurlijk meteen weten. Sowieso nemen we op 24 juni weer telefonisch contact met u op.

ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    funflyer
    Goed gesprek gehad en afgesproken om 24 juni weer contact te hebben.
    Wordt vervolgd
    ABN AMRO
    Beste heer,

Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Zoals besproken, krijgt u hier ook schriftelijk een bevestiging van. Ik hoor het graag van u wanneer u deze bevestiging heeft ontvangen en of deze duidelijk is.

ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten
    funflyer
    Via Ardanta gehoord dat ABN de verpanding er heeft afgehaald en nog even wachten op de officieele brief van ABN.
    Goed gevoel dat dit zo gelopen is.
    Een dikke tien voor de klantenservice van ABN.
    Goed opgepakt en een snel resultaat.
    Onze dank daarvoor.
    Met vriendelijke groet
    Ad en Georgina Houweling
    funflyer
    goed opgepakt en snel verlopen met goed en duidelijk contact

funflyer

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?