Opgelost door ABN AMRO: levensverzekering verpanding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113578
Gebruiker
funflyer
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Bij het willen afkopen van de levensverzekering in 2014 blijkt er nog een verpanding op te zitten bij abn amro terwijl in 2009 de gehele hypotheekschuld is afgelost door een nieuwe hypotheek bij de rabobank.
Na formeel schrijven en 3 maal bellen met de desbetreffende afdeling nog steeds niets gehoord.
Hoe moeilijk is het om even een belletje of mailtje te doen of evt voortgang te melden.

De oplossing

gaarne bericht over het vervallen van de verpanding waar geen recht meer op rust

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Fijn dat we elkaar vandaag hebben gesproken.

    Inmiddels heb ik de klacht voor u ingediend. Vanuit Webcare houden we de ontwikkeling van uw klacht goed in de gaten. Zodra er nieuws is, laten we dit natuurlijk meteen weten. Sowieso nemen we op 24 juni weer telefonisch contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    funflyer
    Datum
    Goed gesprek gehad en afgesproken om 24 juni weer contact te hebben.
    Wordt vervolgd
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Zoals besproken, krijgt u hier ook schriftelijk een bevestiging van. Ik hoor het graag van u wanneer u deze bevestiging heeft ontvangen en of deze duidelijk is.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten
  4. Auteur
    funflyer
    Datum
    Via Ardanta gehoord dat ABN de verpanding er heeft afgehaald en nog even wachten op de officieele brief van ABN.
    Goed gevoel dat dit zo gelopen is.
    Een dikke tien voor de klantenservice van ABN.
    Goed opgepakt en een snel resultaat.
    Onze dank daarvoor.
    Met vriendelijke groet
    Ad en Georgina Houweling
  5. Auteur
    funflyer
    Datum
    goed opgepakt en snel verlopen met goed en duidelijk contact

Uiteindelijke oplossing

Auteur
funflyer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen