Opgelost door ABN AMRO: loskoppeling levensverzekering van oude hypotheek

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 115202
Gebruiker
Van Dam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hebben sinds 1 februari 2015 een nieuwe hypotheek vorm en de oude levensverzekering is per die datum niet meer verpand aan de ABN AMRO.
Tot op heden heeft de vezekeringsmaatschappij, waar de levensverzekering is afgesloten, nog niks van de ABN AMRO bank gehoord dat deze losgekoppeld mag worden.

Actie die er genomen is van onze kant:
- min 10x gebeld, je wordt alleen van het kastje naar de muur gestuurd;
- als je belt moet je iedere keer 10 werkdagen op je antwoord wachten, want alles wordt naar de back-office gestuurd want telefonisten nemen de telefoon op en weten van niks;
- Verzekeringsmaatschappij heeft brieven en mailtjes gestuurd om te vragen of de bank akkoord is met het vrijgegeven van de polis. Geen enkele reactie van de ABN AMRO.
- Tussenpersoon heeft ook diverse keren contact gezocht en gevraagd om informatie, maar ook hier geen resultaat;
- Klacht ingedient bij de ABN klachten lijn en wat gebeurd er ik wordt weer naar dezelfde afdeling doorverbonden (telefonisten)

De oplossing

Het met spoed vrijgeven van deze polis waar de ABN geen recht meer op heeft en een tegemoetkoming in de gemaakte kosten, tijd en ergenis.

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste mevrouw,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben we inmiddels telefonisch contact gehad. Inmiddels is de situatie verholpen. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we het graag.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    M. Bouwmeester
  2. Auteur
    Van Dam
    Datum
    Alles is netjes afgehandeld, zoals de heer M. Bouwmeester had voorgesteld. Helemaal tevreden met deze snelle afwikkeling!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Van Dam
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen