Klacht ABN AMRO: Marokkaanse bank geen geld ontvangen

happy Niet opgelost
Shahla

Op 31 juli heb ik in marokko op vakantie gepint. Door een bepaalde storing heb ik geen geld ontvangen uit de automaat. De bank heeft mij gegarandeerd dat het terug gestort zal worden. Tot op heden heb ik niks ontvangen. Ik heb ze nog geprobeerd te bellen maar ze nemen niet op. Graag wil ik hier een oplossing voor. Hoe krijg ik mijn geld terug.

ABN AMRO
    Goedemiddag,

Hartelijk dank voor je tijd van zojuist. Telefonisch hebben we besproken dat er een onderzoek wordt gestart naar de transactie in Marokko. Je wordt via Bankmail op de hoogte gebracht van de status.

Ik hoop dat je het geld spoedig weer op je rekening mag verwachten.

Zoals afgesproken sluit ik je klacht via dit forum. Mocht je toch nog vragen hebben. Kun je ons ook bereiken via 0900-0024 of via diverse social media kanalen. Uiteraard kun je ook een nieuw bericht plaatsen via dit forum.

Vriendelijke groeten,

Evert-Jan
    ABN AMRO Webcare

Shahla
Ze zijn een onderzoek gestart en binnen 2 maanden krijg ik te horen wat er uit de onderzoek zal blijken. Dus het is afwachten.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?