Klacht ABN AMRO: Mijn betaalpas/ pinpas is reeds ruim 2 weken geblokkeerd en dit snap ik nu even niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446960
Gebruiker
Loekie#2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede avond

Ik heb 2 x telefonisch met het desbetreffende telefoonnummer van abnamro gebeld
Ik heb ook een brief van abnamro ontvangen waarin staat vermeld dat mijn betaalpas is geblokkeerd met mijn rekening nummer en ik langs moet gaan bij een kantoor van abnamro
Dat heb ik inmiddels gedaan Maar nog niet duidelijk voor mij wat de reden is dat mijn betaalpas is geblokkeerd.
Er wordt alleen verteld dat het bedrag die op mijn rekening is gestort in onderzoek is.
Verder geen duidelijkheid of mijn pas weer gedeblokkeerd wordt, omdat ik ook betalingen moet doen.
Zoals lopende schulden die ik uit dat bedrag moet betalen.

Alles is zo onduidelijk voor mij en zie door de bomen het bos niet meer.
Ik vraag mij af of mijn betaalpas/ pinpas nog überhaupt nog wordt vrijgegeven of moet ik weer op een ander brief wachten.

GR Louise

De oplossing

Ik wil meer duidelijkheid in deze zaak en graag weten wie hiermee bezig is

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag Louise,

    Ik snap dat je hier graag duidelijkheid over wilt hebben.
    Momenteel loopt er een onderzoek naar het bedrag welke je ontvangen hebt op jouw rekening.
    Dit onderzoek kan tot 8 weken duren. Je krijgt een schriftelijke reactie van ons.
    Wacht deze brief af.

    Mocht je in de tussentijd geld nodig hebben, wat ik me goed kan voorstellen.
    Dan kan je in overleg met mijn collega's op het kantoor geld opnemen zonder een (actieve) pas maar met een geldig legitimatiebewijs.
    Kom hiervoor langs een kantoor van ons.

    Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loekie#2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Abnamro geeft aan dat ze mijn bankpasje nog niet gaan deblokkeren omdat de zaak in onderzoek is Voor mij is het niet duidelijk wat ze onderzoeken en waarom het 8 weken duurt voordat ik een definitief antwoord krijgt over wat hun onderzoek inhoud Dus wacht ik het onderzoek af Gr
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen