Klacht ABN AMRO: Mijn kinderspaarrekening is weg en i.p.v. een bedrag staat er vervallen.

kadir

Ik had een kinderspaarrekening waar mijn ouders sinds kleins elke maand een bedrag stortte, maar afgelopen maand op 2januari ben ik 18jaar geworden en staat er dat de rekening is vervallen met al het geld erop en dit staat er al een week nu. Dus ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren heb ook al 2-3 werkdagen gewacht, maar zie nog steeds vervallen staan.

Graag een duidelijke reactie wat ik kan doen of wat er gaat gebeuren.

ABN AMRO
    Beste Kadir,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag!

Ik probeerde je zojuist te bellen om je uitleg te geven over het automatisch beëindigen van de KinderBonus spaarrekening op je 18e verjaardag en wat er vervolgens met het saldo op deze rekening gebeurt. Helaas kon ik je telefonisch niet bereiken.
    Hieronder zal ik je uitleggen wat er na het beëindigen van deze rekening met het saldo gebeurt.

• Op de eerste werkdag van de nieuwe maand nadat je 18 jaar bent geworden (1 februari) wordt de KinderBonus spaarrekening opgeheven (saldo is niet meer zichtbaar).
    • In de nacht van de eerste op tweede werkdag wordt de rente + bonus op de vervallen KinderBonus spaarrekening geboekt (saldo is niet meer zichtbaar).
    • In de nacht van de tweede op derde werkdag (4 op 5 februari) wordt het totale saldo van de KinderBonus spaarrekening doorgeboekt naar het afrekennummer (als je al een spaarrekening hebt, dan wordt die rekening hiervoor gebruikt, anders wordt er een andere spaarrekening voor je geopend).

Als het goed is kun je vanaf 5 februari dus weer over het gespaarde bedrag beschikken.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag!

Rob
    ABN AMRO Webcare
    kadir
    Hey Rob,

Dankuwel voor uw snelle reactie erg fijn!
    Maar het is ondertussen al 7 februari maar er staat nog vervallen bij de kinderbonusspaarrekening? Helaas kon ik niet opnemen omdat ik in de les zit.

Kadir Gunes
    ABN AMRO
    Hoi Kadir,

Zojuist heb ik je telefonisch gesproken, dank voor het gesprek.
    Ik hoop dat alles zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?