Klacht ABN AMRO: mijn limiet van rood staan kan niet verhoogd worden (tijdelijk)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532120
Gebruiker
albert 5
Datum
2 reacties

Details

De klacht

mijn limiet van rood staan kan niet verhoogd worden

De oplossing

dat t tijdelijk verhoogd kan worden

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Albert 5,


    Vervelend dat u uw limiet niet kunt verhogen. Graag ga ik na wat ik voor u kan betekenen.

    Ik begrijp dat u dit tijdelijk wil en dit ook al heeft geprobeerd.
    Naar wel bedrag wil u uw limiet verhogen en welke melding kreeg u bij de aanvraag?


    Met vriendelijke groet,

    Eva
    ABN AMRO Webcare

  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Albert5,

    Als je wilt lenen of een roodstand wil verhogen, kijken we opnieuw naar je inkomen / uitgaven, gezinssituatie, BKR, kredietverleden etc.

    Wat je het beste even kunt doen, is even bellen naar ons Contact Center, afdeling Lenen. Je kunt ze vandaag tot 21.00 u bereiken op +31 10 2411720. Zij kunnen je verder helpen en kijken wat de mogelijkheiden zijn.

    Met vriendelijke groet,

    Gabie
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
albert 5
Datum
Uiteindelijke oplossing
niet opgelost maar n afschuifsysteem
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen