Opgelost door ABN AMRO: Na 5 maanden is de wijziging van de tenaamstelling van een beleggingsrekening niet gelukt.

Bertran

Na het overlijden van mijn vader heeft mijn moeder mij gevraagd om het beheer van de financiele zaken voor haar te doen. Om dit te regelen is in februari van dit een afspraak gemaakt met onze accountmanager in het filiaal de bogaard in Rijswijk. De beleggingsportefeuille en de tenaamstelling zou gewijzigd worden. Het aanpassen van de portefeuille is na een aantal fouten gelukt maar het wijzigen van de tenaamstelling niet. Er is diverse malen geprobeerd om via het centrale 900 nummer om de bank te bewegen de tenaamstelling te wijzigen, dit kan uitsluitend via de accountmanager en deze is blijkbaar niet bereikbaar en leest zijn mail niet nog kijkt in zijn agenda waarin ik een tel. afspraak heb gemaakt. De klanten desk heeft geen informatie over haar klanten en weet ook niet dat er diverse malen gebeld is over dit onderwerp, ik ben dus iedere keer het verhaal opnieuw aan het uitleggen. De behandeling van klanten de ABN/ARMO is schandalig en hoofdzakelijk intern gericht.

Het veranderen van de tenaamstelling zoals dit is aangevraagd en een tegoed doening voor de vele uren aan te telefoon.

ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw,Allereerst wil ik u graag condoleren met het overlijden van uw vader. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als de bankzaken niet goed worden afgewikkeld. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden.U geeft aan dat eerder al problemen zijn geweest met het aanpassen van de Beleggingsportefeuille, maar dit inmiddels is geregeld. Ik begrijp dat de tenaamstelling van de rekening nog aangepast moet worden, maar de accountmanager niet reageert op jullie verzoeken. Voor jullie ga ik uitzoeken wat er aan de hand is en op zoek naar een oplossing. Zodra er meer bekend is, laat ik dit direct weten.Met vriendelijke groet,
    Mw. E. Van der Molen
    Bertran
    Bedankt voor uw reactie ik wacht het resultaat van uw onderzoek af.
    ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw,Uw klacht heb ik doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zij zijn er nu voor u mee bezig. Vanuit het Webcare Team, houden wij de ontwikkelingen in de gaten, zodat uw klacht goed en naar tevredenheid wordt opgelost. Met vriendelijke groet,
    Mw. E. Van der Molen
    Bertran
    De bank heeft binnen enkele uren met mij contact opgenomen en een oplossing beloofd binnen 5 dagen. De accountmanager heeft gereageerd dat hij niets wist van e-mails en afspraken die het 0900 team aan hem had gestuurd. Ik heb aangegeven dat dat zijn probleem is en niet het mijne. Na de 5de dag kreeg ik een vraag van de accmngr wat voor soort rekening ik met mijn moeder zou willen delen. Dit hadden we 5 maanden geleden al besproken, maar geen oplossing hoor. De 5 dagen zijn voorbij.
    ABN AMRO
    Geachte heer/mevrouw,Inmiddels heeft u onder andere contact gehad met een van mijn collega’s van het kantoor in Rijswijk. Naar ik heb begrepen is er een in overleg met u een oplossing besproken. Ik hoop dat het probleem hiermee snel uit de weg is geholpen. Met vriendelijke groet,M. Bouwmeester
    Bertran
    De bank heeft een andere accmngr aangewezen om mijn klacht op te lossen. Wel moeten er enkele formulieren opnieuw worden ingevuld en ik hoop dat het dan wel in orde komt. Het is niet de oplossing die we aanvankelijk wilden maar we doen het hier voorlopig mee. Mijn moeder heeft een mooi boeket boeken ontvangen met excuus en ik werd gebeld door de directeur fil. Rijswijk met de verontschuldgingen voor de slechte afhandeling.

Bertran

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?