Opgelost door ABN AMRO: Nabestaandendesk een ramp

content Opgelost
A. Rombouts

op 25 april via kantoor waalwijk overlijden van mijn moeder gemeld en alle benodigde papieren ingeleverd. Tijdens het gesprek op kantoor Waalwijk bleek dat mijn moeder (door een interne foute) 2 klantnrs heeft bij de ABN, 1 waar geen rek.nrs aan gekoppeld zijn en 1 met rek.nrs. Dames die overlijden opgenomen hebben zouden in een uitgebreide mail de nabestaandendesk hierover inlichten en nee we hoefden echt niet bang te zijn dat het niet goed zou gaan.
U raadt het al, natuurlijk ging het fout.
Op 8 mei gebeld met nabestaandendesk en inderdaad zaak was afgehandeld op verkeerd klantnr., er zou onmiddellijk en met spoed actie ondernomen worden, binnen 5 werkdagen zou ik bericht krijgen.
Op 14 mei mei gebeld nog steeds niet gehoord. Mevrouw zou direct overzicht van saldi op overlijdensdatum doorsturen en rest zou binnen enkele dagen afgehandeld worden
Op 16 mei gebeld, uur in de wacht, niemand gesproken
Op 28 mei gebeld want had telefoontje gekregen van bewoners van adres waar mijn moeder 10 jaar geleden gewoond heeft, dat ze een bankafschrift hadden ontvangen. Mevr. zou adres onmiddellijk weer veranderen.
Op 11 juni maar weer eens gebeld en volgens mevrouw die ik ook op 14 mei gesproken had, wordt het dossier heel toevallig vandaag in behandeling genomen, waarom er niet gereageerd was kon ze ook niet zeggen. Postadres staat nu op een postbus in Groningen, dit gebeurt volgens haar altijd als de post onbestelbaar is.Dus waarvoor je alle formulieren etc in moeten vullen???

Zag op internet dat er al vanaf 2012 een langere verwerkingstijd is bij de nabestaandendesk.

Heb geen idee hoe dit ooit goed gaat komen.

Een snelle afhandeling en daarmee bedoel ik ook echt snel en niet weer 5 of 10 werkdagen, waarna er weer niets gebeurd is.

ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw,

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van jou moeder. Bankzaken zijn wel de laatste zaken waar je in deze periode mee bezig wilt zijn. Ik kan me dan ook voorstellen dat deze situatie zeer frustrerend is.

Naar aanleiding van je klacht hebben we intern onderzoek gedaan. Als het goed is ben je door een collega gebeld en is de situatie met je doorgenomen. Hopelijk is dit gesprek goed verlopen. Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, hoor ik het graag.

Janwalter
    ABN AMRO Webcare
    A. Rombouts
    Ik ben gisteren indetdaad gebeld door uw collega. Vertrouwen in een goede afloop heb ik niet meer, daarvoor is er teveel gebeurd. We gaan het zien.

A. Rombouts
Contactpersoon gekregen die erop toe zal zien dat een en ander correct wordt verwerkt en afgewerkt.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?