Klacht ABN AMRO: Nabestaandendesk is langzaam en niet proactief

Klachtnummer
# 378275
Gebruiker
Lastigeabn123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nabestanden desk is zeer traag en niet proactief. Duurt lang en ik weet de status niet.
Er overlijd toch wel vaker iemand waarom zon gedoe?
Ik ben geen boekhouder of bank medewerker. Voor mij is het alleen maar gedoe.
Ook de gemachtigden blokkade is een vreemde wet.het gaat om een gezamelijke rekening van mij ouders, pa overlijd en dan zijn de machtigingen weg. Echtr ma heeft toch ook getekend voor de machtiging. Is die dan niets meer waard. Vaag verhaal van de bank of wetgever.

De oplossing

Waarom is er geen goede handleiding en moet je veel zelf uitzoeken en navragen.
Het heeft me al veel gedoe en tijd gekost.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Zojuist heb ik u telefonisch over deze klacht gesproken. Ik begreep tijdens ons gesprek dat de bankzaken inmiddels weer geregeld zijn via een medewerkster van ons kantoor. Fijn om te horen!

    Neemt niet weg dat de informatievoorziening vanuit ons hierin beter had kunnen zijn, excuses voor dit ongemak.

    Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?