Klacht ABN AMRO: Niet geholpen bij gedekte schade totaal geen reactie

miran

Vorige week dinsdag had ik ernstige waterschade gemeld via de verzekerings omgeving middels het formulier. Wachten wachten schadevrijere te beperken . Pas vrijdagavond kreeg ik een mail dat door een storing de verwerking langer zou duren. Of ik kon bellen. Nou dat heb ik geprobeerd ongeveer 5 keer maar uren in de wacht. Uiteindelijk toch maar weer gemaild naar het e-mailadres inclusief de door mij gedane schademelding ik zit nu weer 4 dagen later nog steeds in de troep en nog geen telefoontje of stappen die ik moet ondernemen kapotte wasmachine kapotte koelkast door kortsluiting doorvdecwaterschade vloer aan gort. Kleding kapot. En nu?

Ik wil dat dit geregeld wordt . Ik betaal maandelijks genoeg voor deze verzekeringen en ik heb nog een flink eigen risico ook.

Beste miran,

Wat naar om te lezen dat u met waterschade te maken heeft. Ik kan me goed voorstellen dat het frustreert wanneer u in deze situatie zit en u onze schade afdeling niet te pakken krijgt. Het klopt dat er momenteel telefonisch langere wachttijden zijn, omdat de schades online niet kunnen worden ingediend.

Ik kan de schade niet voor u indienen, dit moet echt door de klant zelf worden gedaan. Wanneer u in een noodsitutie zit, dan kunt u gebruik maken van de hulpdienst. Het noodnummer van onze hulpdienst is +31 26 400 23 45. Dit nummer is 24/7 bereikbaar.

Hopelijk is het via onze hulpdienst allemaal snel opgelost.

Janwalter
    miran
    Ik heb de schade ook via het adres internetschades@ Abnamroverzekeren.nl ingediend omdat mevrouw w dikland reageerde o mijn schademelding
    Het lijkt mij beter dat de afdeling mij belt. Alles is op alle manieren bekend alleen doen jullie gewoon niets.
    Beste Miran,

Omdat het tijdelijk niet mogelijk is om een schade online te melden zijn de wachttijden bij ons Schade Service Center aan de telefoon langer dan normaal. Als er een schade is die snel hersteld moet worden, dan kan je contact opnemen met het noodnummer die mijn collega in het vorige bericht heeft doorgegeven. Uit je reactie kan ik niet opmaken of je dat hebt gedaan. Heb je al contact gehad met het noodnummer? Dan hoor ik graag wat hier is uitgekomen. Heb je nog geen contact gehad? Dan raad ik aan om dit alsnog te doen.

miran
    Ik heb contact gehad . Maar mijn behandelaar is “ vrij” Dus ik hoor pas volgende week of ik in aanmerking kom Met mijn schade en aangezien ik dus in de troep zit, moest ik maar alvast beginnen met opruimen. Slechte service
    Beste Marin,

Fijn dat er contact is geweest. Ik ga ervan uit dat het volgende week snel wordt opgepakt en de schade hersteld kan worden. Sorry voor het ongemak!

miran
    Uiteindelijk niet teruggebeld maar gisteravond laat ( !!) een melding via mail binnengekregen dat ik een kleine vergoeding mag verwachten binnen een week. Ik kan gaan opruimen. Jammer dat er geen persoonlijk contact mogelijk was en dat het lang moest duren. Ben benieuwd hoe lang de betaling op zich laat wachten . Ik overweeg toch een verzekering af te sluiten waar persoonlijk contact belangrijk is. Nu ruim 2 weken in spanning gezeten en nu nog enigszins Wel blij dat er in ieder geval nog is gereageerd
    Beste Miran,

Fijn om te lezen dat er toch contact met je is opgenomen en dat de vergoeding wordt overgemaakt.
    Je feedback ten aanzien van het ontbreken van persoonlijk contact nemen wij uiteraard ter harte. Ik zorg er dan ook voor dat deze bij de juiste persoon kenbaar wordt gemaakt.

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan help ik je graag verder.

miran

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?