Klacht ABN AMRO: Niet mogelijk zakelijke rekening te openen

Klachtnummer
# 455111
Gebruiker
Nietleuk!
Datum
14 reacties

Details

Klacht

Ik start een nieuw bedrijf en heb reeds een aantal zakelijke rekeningen bij ABNAMRO. Nu wil ik voor dit nieuwe bedrijf ook een zakelijke rekening openen en accepteren ze me niet als zakelijke klant omdat ze het te druk hebben en adviseren me zelfs om naar een andere bank te gaan.
Ik maak een afspraak om te beeldbellen (veel reclame op tv hierover), wordt een afspraak gemaakt en word gewoonweg niet teruggebeld!
Al mijn rekeningen lopen bij hun en nu moet ik naar een andere bank?!
Klantvriendelijk ver beneden peil!

Gewenste oplossing

Rekening openen

14 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Ik kan mij voorstellen dat u hiervan opkijkt. Dit is voor ons uiteraard ook geen ideale situatie. De praktijk is momenteel dat de doorlooptijden inderdaad flink zijn toegenomen.
    Dit wordt veroorzaakt door enerzijds een verscherping van de wet- en regelgeving die voortvloeit uit de WWFT (wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme) en anderzijds de drukte ten aanzien van de aan covid-19 gerelateerde regelingen.

    Zonder hier toezeggingen voor te kunnen doen, ga ik wel graag voor u na of ik het aanvraagproces kan bespoedigen.
    Hiervoor wil ik u vragen het KvK nummer van het bedrijf waar u de aanvraag voor heeft gedaan in een privébericht aan mij door te sturen.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  8. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  10. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  11. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  12. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Jeroen,

    Vanochtend hebben wij elkaar weer gesproken. Wij hebben afgesproken dat ik wederom binnen de bank ga informeren naar alternatieve mogelijkheden om alsnog een rekening voor jullie te kunnen openen.
    Zodra ik meer weet breng ik je direct hiervan op de hoogte.

    Mvg,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  13. Auteur
    Nietleuk!
    Datum
    Helaas nog niet opgelost !
  14. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Jeroen,

    Excuus voor de late reactie. Ik was afgelopen week door omstandigheden niet aan het werk.

    Ik verwacht je deze week, uiterlijk donderdag, uitsluitsel te kunnen geven.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen