Klacht ABN AMRO: Niet vlekkenloos verlopen aanvraag hypotheek en evt coulance

Ijzendoorn

De aanvraag van een hypotheek is niet vlekkenloos verlopen. Tot 3 keer toe de ontbindende voorwaarden moeten verlengen wegens een aantal omstandigheden binnen de ABN. Daardoor hebben we nu onnodige dubbele kosten gemaakt.
Uiteindelijk is alles goed gekomen maar moeten wel 'advies & afhandelingskosten' betalen, gezien de omstandigheden ABN gevraagd om hierin tegemoet te komen.
Telefonisch contact gehad met iemand die de klacht in behandeling heeft.
Mij werd gevraagd om het 1 en ander op de mail te zetten daar we dubbele kosten hebben. Weer telefonisch contact gehad maar zoals verwacht draaide het op niks uit en klopte er niks van wat de medewerker van ABN beweerde. Volgens hem was onze nieuwe hypotheek later ingegaan wat niet waar is en zijn de hypotheek kosten hoger dan de extra kosten voor oa VVE, Eneco ed... Dus dat zou elkaar opheffen.
Daar ik geen zin had in een discussie heb ikhet gesprek gestopt.

Evt een tegemoetkoming in de 'advies & afhandelingskosten' danwel in de dubbele kosten welke gemaakt zijn.

ABN AMRO
    Geachte heer IJzendoorn,Bedankt voor het telefonische contact van zojuist. Ik heb aangegeven welke stappen u het beste kunt ondernemen. Eind volgende week nemen we contact met u op om de status te bespreken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben, horen wij het graag. Voor nu een prettige dag gewenst.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    E. van der Struijk

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?