Klacht ABN AMRO: Onbereikbaar!

Klachtnummer
# 307779
Gebruiker
C Conroy
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onbereikbaar per telefoon en chat en geen e-mailadres te vinden. Half uur in de wacht staan.

Gewenste oplossing

Dat ze de telefoon eens opnemen.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer Conroy,

    Ik snap dat je baalt als je lang moet wachten.
    Het kan op sommige momenten drukker zijn dan normaal. Sorry hiervoor.
    Ik heb je net proberen te bereiken, helaas is dit niet gelukt.
    Hopelijk heb je ons ondertussen kunnen bereiken.
    We zijn 24/7 bereikbaar via: 0900 0024 of via al onze Social media kanalen.
    Waaronder via Whatsapp zijn we 24/7 bereikbaar via: 0651570024

    We helpen je graag verder!

    Met vriendelijke groet,

    B. Verdouw
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen