Klacht ABN AMRO: Onbruikbare bankpas geld opnemen bij geldautomaten

Roos#

Voor de derde maal een nieuwe pas aangevraagd en gekregen. Dit omdat ik iedere keer geen geld kan opnemen bij een geldautomaat, ongeacht de bank.
Een paar maanden terug mijn nieuwe bankpas gekregen, direct bij een betaalautomaat geprobeerd geld op te nemen en dit lukte, het pasje kon in de gleuf en ik kon geld pinnen. Hopelijk was het nu opgelost. Maar vaak neem ik geen geld op bij eeb automaat. Meestal gebruik ik mijn pasje om boodschappen af te rekenen bij de kassa en daarmee geen problemen.
Vanavond wilde ik sinds lange tijd bij een automaat geld opnemen, maar helaas ging mijn pasje niet in de gleuf, bij ing niet en ook niet bij de rabobank. Ik moesrt van ellende iets kopen bij de jumbo en extra geld pinnen, zodat ik toch contant geld had.
Ik ben het na 3 keer echt beu, want binnenkort ga ik naar het buitenland en wil graag zeker weten dat ik daar geld kan opnemen, dat kon ik begin dit jaar in Berlijn ook niet en dat is echt balen.
Via de app bij abn snappen ze er ook niets van, iedere keer krijg ik een nieuwe pas en iedere keer hetzelfde probleem. Ik heb geen zekerheid meer of ik geld kan opnemen en heb een bankrekening geopend bij een andere bank. Binnenkort ga ik weg bij abn amro, ben het helemaal beu. Blijkbaar kan er niets aan worden gedaan dus dan is de enige oplossing om over te stappen naar een andere bank.

Uitzoeken hoe het kan dat ik mijn pas niet in de gleuf krijg van een geldautomaat en ik dus geen geld kan opnemen. En of er meer mensen zijn met deze klacht.

ABN AMRO
    Beste heer of mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is wanneer je pas niet goed functioneert. Helemaal wanneer je al een aantal keer en nieuwe pas hebt ontvangen.

Om te kijken wat wij in deze situatie voor je kunnen betekenen, heb ik je gebeld. Helaas krijg ik je niet te pakken. Wanneer komt het op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uit dat we je hiervoor bellen?

Janwalter
    ABN AMROWebcare
    Roos#
    Geachte, hartelijk dank voor uw reactie. U hoeft mij niet te bellen, heb er al teveel energie ingestoken en heb er geen vertrouwen meer in dat een volgende pasje wel goed zou zijn. Inmiddels 3 pasjes gehad met steeds hetzelfde probleem. Ben overgestapt naar een andere banken ga langszaam mijn rekeningen overhevelen.
    Vr. Gr. Rosette Verkaart

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?