Klacht ABN AMRO: Onduidelijkheid open bedrag geen reactie na het verzoek om bewijzen op te sturen

inahoman

Behandelen je als vuil. Netjes achterstand voir de helft ingelost. Nog steeds onduidelijk welk bedrag open staat. Moest bewijzen sturen gedaan en nu is het wel heel erg stil aan de andere kant. Wilde ze me eerst dwingen naar hun schuldhulpverlening nu zwijgen ze mij dood. O ongelooflijk onfatsoenlijk. Maar dat waren ze ook al aan de telefoon ze dwingen tot een regeling die je op dat moment niet kunt betalen. Nou deze dame dus niet. Nou dan negeren we de bewijzen gewoon.

Fatsoenlijk communiceren. Ik kan de achterstand gewoon netjes in lossen nu met mijn baan inmiddels. Maar hoog niet dat ze dit willen oplossen.

ABN AMRO
    Beste meneer, mevrouw Homan,

Wat vervelend dat de communicatie niet soepel verloopt. Excuses hiervoor! Wanneer er een bedrag openstaat kan ik me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Uit je bericht begrijp ik dat je contact hebt gehad met ons. Kan je aangeven met welke afdeling dit is geweest en wat er precies is afgesproken?

Als je het fijn vindt kan ik je hier ook over bellen. Als je hiervan gebruik wilt maken, kan je me dan laten weten welke dag en tijd ik je het best kan bereiken?

Philippine
    ABN AMRO Webcare
    inahoman
    Dank u wel voor dit nette bericht. Ik kreeg vandaag een overzicht per post van u. Ik had al doorgegeven lange tijd geleden dat de incasso van een ander rekeningnummer moet alleen weet ik niet hoe dit te doen . Zoals ik al aangaf is het betalen inmiddels geen probleem meer ivm het vinden van een baan. Telefonisch contact met jullie is me meerdere keren gebeurd en zeer slecht bevallen. Contact is er geweest met debiteuren klachtenregeling enz enz. Helaas nog nooit een fatsoenlijk antwoordt gehad. Wel 8 brieven van deze afdelingen en incassobureau met de nodige dreigingen en het belangrijkste bijna allemaal verschillende bedragen.

Groet Ina
    ABN AMRO
    Beste Ina,

Wat fijn dat er inmiddels een overzicht binnen is. Hopelijk schept dat duidelijkheid.

Altijd fijn als een incasso van de juiste rekening af gaat. Mocht het om een incasso gaan die wij uitvoeren, dan kan deze gewijzigd worden via de afdeling waar deze loopt. (Wellicht staat er een direct telefoon nr. in de brief) Hiervoor kan je ook altijd contact met ons opnemen via: 010 241 17 20, dan kijken we graag wat we kunnen doen.

Van harte proficiat met je nieuwe baan. Dat moet een fijn gevoel zijn!

Mocht ik nog iets kunnen doen, laat het mij dan weten ik help je graag.
    Heel veel succes in de toekomst.

Philippine
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?