Klacht ABN AMRO: Onmogelijkheid om pushberichten van ABN AMRO te installeren.

Klachtnummer
# 384988
Gebruiker
Klant
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Op beide telefoon van mij en mijn man getracht om push berichten te installeren, maar jammer genoeg na alle geprobeerd te hebben lukt niet. In iPhone berichtgeving komt de ABN app niet eens naar voren. Ook contact met iPhone opgenomen dit lijkt een probleem met de abn bankieren app.

Ik had ABN geappt en alles uitgelegd. Jammer genoeg willen zij dat je een 0900 nummer belt. Dit is best jammer terwijl het hoort te werken en zij dit intern moet oplossen zonder dat het extra kosten moet hebben voor de klant.

Tot op heden kunnen wij geen pushberichten installeren. Deze klacht lees ik meerdere malen op internet.

Gewenste oplossing

Dat het opgelost wordt en dat ik pushberichten kan ontvangen net als ING. Daar is het ook kosteloos.

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemiddag Heer/Mevrouw,

    Zojuist heb ik geprobeerd te bellen om dit probleem te bespreken.
    Er kunnen meerdere oorzaken zijn namelijk.
    Ik zoek graag naar een oplossing hiervoor.
    Zou je willen aangeven wanneer je bereikbaar bent op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.

    Bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN Amro Webcare
  2. Auteur
    Klant
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Hoi,

    Oke, dan bellen we volgende week maandag even!
    Geniet van de vakantie. :)

    Groeten,

    Bas
    ABN Amro Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen