Opgelost door ABN AMRO: Ons afgelosten Flexibel krediet is niet afgemeld bij BKR. 16 augustus is deze voldaan..

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 555851
Gebruiker
Bram Prommenschenckel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht
Ons afgelosten Flexibel krediet is niet afgemeld bij BKR. 16 augustus is deze voldaan door de Notaris...

De oplossing

Het krediet afmelden bij BKR.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Prommenschenckel,

    Begrijpelijk dat u graag ziet dat het Flexibel Krediet wordt afgemeld bij BKR.

    Ik heb contact gehad met de verantwoordelijke afdeling. Zij geven aan dat de einddatum aan BKR is doorgegeven en ook bij BKR verwerkt is. Wel dient u er rekening mee te houden dat vanaf de einddatum dit Flexibel Krediet nog 5 jaar zichtbaar blijft bij BKR. Dit is het zogenoemde bewaartermijn.

    Mocht u in de toekomst een nieuwe lening of hypotheek aangaan, is hiermee voor de financiële instellingen uw kredietverleden tot 5 jaar inzichtelijk. Op die manier kunnen zij het risico inschatten of de klant in het verleden altijd netjes de betaalafspraken is nagekomen of dat er problemen zijn geweest met de afbetaling.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bram Prommenschenckel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Super Snel!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen