Opgelost door ABN AMRO: Ons afgelosten Flexibel krediet is niet afgemeld bij BKR. 16 augustus is deze voldaan..

Bram Prommenschenckel

Ons afgelosten Flexibel krediet is niet afgemeld bij BKR. 16 augustus is deze voldaan door de Notaris...

Het krediet afmelden bij BKR.

ABN AMRO
    Beste heer Prommenschenckel,

Begrijpelijk dat u graag ziet dat het Flexibel Krediet wordt afgemeld bij BKR.

Ik heb contact gehad met de verantwoordelijke afdeling. Zij geven aan dat de einddatum aan BKR is doorgegeven en ook bij BKR verwerkt is. Wel dient u er rekening mee te houden dat vanaf de einddatum dit Flexibel Krediet nog 5 jaar zichtbaar blijft bij BKR. Dit is het zogenoemde bewaartermijn.

Mocht u in de toekomst een nieuwe lening of hypotheek aangaan, is hiermee voor de financiële instellingen uw kredietverleden tot 5 jaar inzichtelijk. Op die manier kunnen zij het risico inschatten of de klant in het verleden altijd netjes de betaalafspraken is nagekomen of dat er problemen zijn geweest met de afbetaling.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Bram Prommenschenckel
Super Snel!

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?