Klacht ABN AMRO: onterecht beschuldiging fraude

S.

Beste heer/mevrouw,

Op 10 september heb ik een brief thuis gekregen met het bericht dat mijn rekening bij de ABN Amro binnenkort wordt opgeheven. Dit omdat ik door de ING een EVR-registratie heb, waar ik het absoluut oneens over ben, omdat ik niet gefraudeerd heb. Ik ben hier zelf slachtoffer door geworden.

Graag zou ik een gesprek willen plannen, om mijn verhaal aan u toe te lichten, omdat ik hier dus onterecht de dupe van ben geworden en binnenkort geen gebruik meer kan maken van mijn bankieren bij de ABN Amro.

Hopend op uw reactie.

Met vriendelijke groet

Samen tot een oplossing komen om weer gebruik te kunnen maken van de bankieren.

ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,

Wat een vervelende situatie.

Als ik u goed begrijp wordt uw rekening bij ons beëindigd vanwege een registratie in het Extern Verwijzingsregister door de ING.
    In de brief die u van ons ontvangen heeft wordt aangegeven op welke manier u tegen deze beslissing in beroep kunt gaan, namelijk door een brief te sturen.
    Mijn collega's zullen op basis van uw brief beoordelen of u alsnog klant bij ons kunt blijven.

Omdat ik via deze site verder niets voor u kan betekenen, sluit ik hierbij deze klacht.

Met vriendelijke groet

Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?