Klacht ABN AMRO: onterechte BKR codering

someone85

Zowel ABN AMRO als de incassobureau geeft mij geen antwoord op mijn vragen.

Ik ben door de ABN Amro bank negatief geregistreerd bij het BKR.
Namelijk ik was totaal niet op de hoogte van de negatieve codering die ik van de ABN AMRO heb gekregen op mijn naam. Ik heb geen kans gekregen van ABN AMRO om deze binnen de gestelde termijn voordat ik BKR negatief werd geregistreerd in orde te maken. Volgens de BKR gegevens ben ik gecodeerd als onvindbaar. Ik word door andere financiële instellingen gezien als een wanbetaler.

Ik ben in 2009 verhuist, en heb toen gebruik gemaakt van de verhuisservice en doorzendservice van POST NL. Op 1 of ander ongelukkig manier heeft de ABN AMRO mijn verhuizing niet verwerkt.

Aangezien ik pas sinds oktober op de hoogte van de codering van 2011, en zelf contact heb genomen met incassobureau. Ben ik van mening dat de BKR codering niet juist is vermeld.
Ik ben sinds 2009 al niet meer woonachtig op het adres waar u de brieven naar heeft verstuurd, de gemeentelijke basisregister is ook niet geraadpleegd door de door u gekozen Incassobedrijf. Ik ben dus op geen enkele manier een vooraankondiging of enig ander vorm van communicatie van uw bank ontvangen, voordat ik werd geregistreerd met als gevolgd van een onjuiste en negatieve codering.

ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw,Uw klacht over de negatieve BKR notering, heb ik gelezen. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is dat u niet op de hoogte zou zijn geweest van deze notering en dat u dit pas laat heeft ontdekt.Ik wil u hier graag bij verder helpen en daarom heb ik vandaag telefonisch contact met u opgenomen. Helaas heb ik u niet kunnen spreken. Ik hoor daarom graag van u op welke dagen en op welke tijdstippen u het beste bereikbaar bent.Met vriendelijke groet,
    Mw. E. Van der Molen
    someone85
    Geachte mevr Molen, Helaas was ik net te laat.. U kunt mij vanaf nu weer bereiken.
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Fijn dat ik u inmiddels heb gesproken. Zoals aangegeven, heb ik voor u een officiële klacht ingediend. U krijgt per post een inhoudelijke reactie.Met vriendelijke groet,
    Mw. E. Van der Molen
    someone85
    In ons telefoon gesprek gaf u aan dat het 1 week zou duren. Op dit moment heb ik nog niets vernomen van de ABN AMRO.
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad. Ik heb de situatie nogmaals besproken en we hebben uw klacht opnieuw doorgegeven. U wordt hiervan per post op de hoogte gehouden. We horen het graag wanneer u een reactie hebt ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. K. Sjoerds

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?