Klacht ABN AMRO: Onterechte BKR melding

Klachtnummer
# 93544
Gebruiker
Yoeri
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben door een persoonsverwisseling op de BKR lijst terecht gekomen.
Aangezien ik een hypotheek nodig heb voor de aankoop van een huis,
Wordt dit niet in behandeling genomen zolang de melding er staat.
De ABN AMRO heeft de fout toegegeven maar kan niet zeggen hoe lang het gaat duren voor de melding is rechtgezet

De oplossing

De BKR melding moet zo snel mogelijk van mijn naam

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Maijer,Ik kan mij voorstellen dat u dit zo snel mogelijk opgelost ziet. Ik zal hierover vandaag contact met u opnemen om te kijken wat wij voor u kunnen doen.Met vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO
    Mw. L. Rietdijk
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer Maijer,Ik heb vanochtend telefonisch contact met u gehad en u voorgesteld uw hypotheekadviseur te benaderen en daarnaast de bestaande klacht te volgen en hierover volgende week weer contact met u te hebben.Ik heb u na dit gesprek nogmaals gebeld om na te gaan of u dit inderdaad wilt, maar kreeg geen gehoor. Als u wilt dat wij u verder helpen en u volgende week hierover bellen, dan hoor ik dit graag.Met vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO
    Mw. L. Rietdijk

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen