Klacht ABN AMRO: Onterechte BKR notering.

Annehuis

Na de scheiding in 2011 was er nog een lopende rekening op naam van mijn ex en mij zelf. Omdat deze aan de hypotheek was gekoppeld is deze niet in de scheiding mee genomen. Door de Prive omstandigheden is de rekening tot de max in het rood komen te staan. Na kontakt met de ABN-AMRO is besloten dat ik deze tot nul zou aflossen,mom hem daarna op te heffen. Vorig jaar (2013) echter kreeg ik ineens een brief dat de rekening was overgedragen aan Lindorff, omdat mijn ex vrouw bij de VKB was beland. Dit was verder nog geen probleem. Met Lindorff afspraken gemaakt en gewoon verder betaald. Echter tot mijn stomme verbazing kwam ik er achter dat men in oktober j.l. een BKR notering als wanbetaler achter mijn naam heeft laten zetten. De reden hiervoor is dat mijn ex vrouw in de WSNP is gekomen. Dit is bizar omdat we al 3 jaar gescheiden zijn en ik geen achterstanden heb. En ik kom verder alle afspraken na.

Ik zou graag de BKR notering kwijt willen en met de ABN-AMRO om tafel om alle nog lopende verplichtingen bij 1 partij onder te brengen. (dit wordt nu overal geweigerd door deze BKR notering en die ivm hypotheek. De hypotheek achterstand is door nhg in gelost)

ABN AMRO
    Geachte heer, mevrouw,Uw klacht is ook bekend op Klacht.nl. Naar aanleiding van deze klacht heb ik u vandaag telefonisch gesproken. In overleg met de afdeling Lenen heb ik samen met u een officiële klacht ingediend. Deze afdeling zal samen met de klachtenafdeling opnieuw gaan bekijken of de BKR notering juist is. Ik verzoek ik u om de de schriftelijke bevestiging af te wachten die u binnen 3 werkdagen kan verwachten. Met vriendelijke groet,
    J. Mulder
    Annehuis
    Voor 8 december moet ik een reactie hebben. Echter ben en blijf ik van mening dat de melding bij BKR gedaan in oktober onterecht is. Dit beperkt mij tevens in het oversluiten van bestaand krediet, teneinde alles onder 1 krediet te krijgen. In afwachting.
    Geachte heer, mevrouw,
    Uit uw bericht begrijp ik dat u inmiddels de brief heeft ontvangen omtrent de afhandeling van uw klacht. Ik wil u dan ook adviseren de klachtenprocedure af te wachten. Mocht u in de tussentijd met vragen zitten, dan kan u het beste contact opnemen met de behandelaar van u klacht. Het telefoonnummer van hem of haar vindt u in de door u ontvangen brief. Omdat de klacht niet via deze weg, maar alleen via de gestarte klachtenprocedure, verder afgehandeld kan worden, heb ik een afhandelverzoek meegestuurd.
    M. Bouwmeester
    Annehuis
    Inmiddels inderdaad een brief ontvangen. Echter hebben ze buiten het feit dat ze excuses hebben gemaakt, de melding van A2 naar A1 veranderd. Hiermee hebben ze dus niet het probleem op gelost. Bij navraag verteld de ABN dat alleen Lindorff dat kan wijzigen. Echter bij Lindorff vertellen ze dat alleen de ABN daar opdracht tot kan geven. Tevens melden ze mij dat dit niet aan mij maar mijn ex vrouw haar WSNP toelating ligt. Ik sta dus nog steeds als wanbetaler geregistreerd.
    ABN AMRO
    Geachte heer,Naar aanleiding van uw reactie, heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Fijn dat ik u heb kunnen spreken.Zoals aangegeven, kunt u bezwaar maken door een brief te sturen naar ABN AMRO Bank N.V. Afdeling Klachtenmanagement (HQ1125), Postbus 283, 1000 EA Amsterdam.Ondanks dat wij vanuit het Webcare Team niets aan de uitkomst van de klacht kunnen doen, staan we altijd open om in gesprek te gaan met u.Met vriendelijke groet
    Mw. E. Van der Molen
    Annehuis
    Ze hebben in hun laatste brief van d.d. 2-2-2015 het door mij gedane voorstel volkomen anders beoordeeld. I.p.v. een oplossing bieden ze niets. Het lijkt er op dat je gewoon willens en wetens in de vkb moet... Zonder tv is er geen bank of instelling die beteid is tot oplossingen. En al helemaal de ABN-AMRO niet. Dat wordt dus toch WSNP.... Jammer voor alle partijen.

Annehuis

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?