Klacht ABN AMRO: Onterechte BKR REGISTRATIE belemmering mijn Hypotheek

Klachtnummer
# 138173
Gebruiker
dikky
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klote bank die wil helemaal niet meedenken over mijn hypotheek probleem, ik ga wel naar de rabobank die doen niet zo moeilijk overal over

De oplossing

wat meer meedenken en het probleem ook daadwerkelijk oplossen voor de klant
De klant is koning toch?

2 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dikky,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een onterechte BKR registratie heeft en dat u daarom niet in aanmerking komt voor een hypotheek bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustratie bij u oplevert. Zeker als u graag een eigen woning bezit.

    Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen om dit met u te bespreken. Helaas is het telefoonnummer dat we van u hebben ontvangen niet juist. Mocht u het fijn vinden telefonisch contact met ons te hebben, dan ontvangen wij graag een ander telefoonnummer van u. Tot die tijd ga ik mijn best doen om u via dit forum op de hoogte te stellen.

    Op het moment dat u een BKR registratie heeft, is het aanvragen van een hypotheek inderdaad niet mogelijk. U geeft echter aan dat de BKR registratie onterecht is. In dat geval is het raadzaam om ervoor te zorgen dat de BKR registratie ongedaan wordt gemaakt.

    Weet u nog welke instantie u heeft aangemerkt bij het BKR? Dat is dan tevens het bedrijf dat uw BKR registratie kan opheffen. Gegeven dat de registratie inderdaad onterecht is. U kunt daarom het beste contact opnemen met dat bedrijf en het gesprek aangaan hierover.

    Ik hoop voor u dat het lukt de registratie ongedaan te maken en de hypotheek aanvraag voort te zetten.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. T. de Waal
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dikky,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een onterechte BKR registratie heeft en dat u daarom niet in aanmerking komt voor een hypotheek bij ons. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustratie bij u oplevert. Zeker als u graag een eigen woning bezit.

    Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen om dit met u te bespreken. Helaas is het telefoonnummer dat we van u hebben ontvangen niet juist. Mocht u het fijn vinden telefonisch contact met ons te hebben, dan ontvangen wij graag een ander telefoonnummer van u. Tot die tijd ga ik mijn best doen om u via dit forum op de hoogte te stellen.

    Op het moment dat u een BKR registratie heeft, is het aanvragen van een hypotheek inderdaad niet mogelijk. U geeft echter aan dat de BKR registratie onterecht is. In dat geval is het raadzaam om ervoor te zorgen dat de BKR registratie ongedaan wordt gemaakt.

    Weet u nog welke instantie u heeft aangemerkt bij het BKR? Dat is dan tevens het bedrijf dat uw BKR registratie kan opheffen. Gegeven dat de registratie inderdaad onterecht is. U kunt daarom het beste contact opnemen met dat bedrijf en het gesprek aangaan hierover.

    Ik hoop voor u dat het lukt de registratie ongedaan te maken en de hypotheek aanvraag voort te zetten.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. T. de Waal

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen