Klacht ABN AMRO: Onterechte BKR REGISTRATIE met A2codering!!

Salih

Ben al 2 dagen aan het heen en weer bellen met de ABN 0900 nr. en Lindorff. Het gaat over de BKR registratie op mijn naam die volgens Lindorff door ABN en volgens ABN door Lindorff is gedaan. Het gaat om mijn rekening bij de ABN waar ik 950 euro op rood stond. Ik ben in 2012 verhuisd en heb dit op het kantoor en zelfs online doorgegeven aan ABN. Alle post zou voortaan dus naar mijn nieuwe adres komen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een brief van Lindorf. Dit ging over ABN. Heb toen contact opgenomen met Lindorff. Er is toen een betaalplan afgesproken met dit bedrijf. In juni dit jaar kreeg ik een brief van lindorf over een betalingsachterstand terwijl ik wel gewoon betaald had. Heb toen weer gebeld en mail gestuurd met betalingsbewijs. Lindorf heeft toen excuses aangeboden en toegegeven dat het bij hun verkeerd is gegaan. Momenteel wil ik een ander huis kopen ivm gezinsuitbreiding. DOOR EEN A2 codering is dit niet mogelijk door de ABN. Dit is jullie registratie geweest.

Jullie collega's die ik op kantoor en aan de telefoon heb gesproken zeggen dat de registratie door Lindorff is gedaan maar dit klopt niet. Alleen jullie kunnen daar registraties doen. Ik heb veel hierover gelezen op internet. Ik wil dat jullie de A2notering in de BKR VERWIJDEREN zodat ik normaal verder kan leven en niet verder in de problemen kom met alle kosten die ivm verkoop van mijn woning zijn ontstaan.

Beste Salih,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad over uw klacht en verdere afspraken gemaakt over de voortgang. Als u tussendoor nog vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u hier terecht.

Mw. L. Salama
    Salih
    Bedankt voor uw telefoon. Hoor graag zo spoedig mogelijk meer van u. Niet alleen ik zit te wachten maar ook de kopers, verkoper en de makelaar namelijk.

Met vriendelijk groet,

Salih Teke
    Beste Salih,

Fijn dat we elkaar gesproken. Zoals aangegeven, begrijp ik de noodzaak dat jullie snel duidelijkheid willen.

Morgen (23 oktober) nemen we vanuit het Webcare Team telefonisch contact op om te bespreken of u al bericht heeft gehad van onze klachtenafdeling.

Mw. E. Van der Molen
    Beste Salih,

Zoals telefonisch besproken ontvang je vandaag een mail met als bijlage de brief die je van ons gaat ontvangen.

Ik ga ervan uit dat de klacht hiermee is opgelost.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag!

Dhr. R.C.A. Keijsers

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?