Klacht ABN AMRO: Op 13 mei betaald voor een wearable , nog niets ontvangen en laks pay reageert niet op mails

Klachtnummer
# 446894
Gebruiker
crba
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Laks pay wearable gekocht via doorvewijslink anb

De oplossing

Geen reactie op mails en berichten op social media ( due wel gelezen zijn) met vragen over track and trace code , abn geeft aan niets te kunnen doen omdat ze geen samenwerking hebben met laks pay ? Maar bieden de wearables aan op de site van de abn ?

6 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw,

    Als ik het goed begrijp heb je een Wearable aangeschaft via Laks Pay maar de Wearable is (nog) niet geleverd? En je kan geen contact krijgen met Laks?
    Ik ontvang graag iets meer informatie over jouw aanschaf.

    - Wanneer heb je de aanschaf gedaan?
    - Op welke manier heb je de aankoop gedaan?
    - Wanneer heb je contact gezocht met Laks?

    Ik bekijk graag op welke manier ik je hierbij kan helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    crba
    Datum
    Gekocht via de doorverwijslink op de dite van abn zelf.Betaald op 13 met ideal , laks reageert nergens op.
  3. Auteur
    crba
    Datum
    Gekocht via de doorverwijslink op de dite van abn zelf.Betaald op 13 met ideal , laks reageert nergens op.
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw,

    Heb je een aankoopnummer of ordernummer ontvangen per mail? Dan ontvang ik deze graag.
    Of is er geen communicatie na de aankoop op 13 mei geweest?

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw,

    Bedankt voor de details. Ik ga hier achteraan.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  6. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Goedemorgen heer/mevrouw,

    Ik heb reactie ontvangen van Laks.
    Helaas is er een vertraging bij Laks ontstaan door de Corona crisis.
    Daarnaast hebben ze geen track en trace code kunnen versturen.
    Je ontvangt hoogstwaarschijnlijk jouw Laks ring voor maandag 1 juni.
    Mocht dit niet zo zijn, stuur ons dan weer een berichtje dan gaan we hier weer achteraan.

    Sorry voor de vertraging!
    Hopelijk biedt deze uitleg jou iets meer duidelijkheid.


    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen