Klacht ABN AMRO: Op de einddatum van mijn ABN AMRO Rendementspolis is de waarde niet op mijn geldrekening gestort.

Astrid van den Berg

Op einddatum 22 februari 2017 van mijn ABN AMRO Rendementspolis is de waarde niet op mijn geldrekening uitgekeerd. (Klacht 255140 nog steeds niet afgehandeld)

Vorige week woensdag is door ABN AMRO Verzekeringen telefonisch toegezegd dat het geld donderdag 30 maart of uiterlijk vrijdag 31 maart zou worden gestort. Nu, een week later ben ik nog steeds in afwachting...
De gewenste oplossing is dat het geld, ondertussen met een bedrag aan boeterente, eindelijk op mijn rekening wordt gestort.

ABN AMRO
    Geachte mevrouw Van den Berg,

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over uw klacht op dit forum. Dank voor het prettige gesprek!

In ons gesprek heb ik aangegeven wanneer u de uitkering op uw rekening mag verwachten.
    Ik hoor dan ook graag van u of dat het geval is. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan hoor ik dat uiteraard ook graag en ga ik direct weer voor u aan de slag.

ABN AMRO Webcare
    Dhr. R. Keijsers
    Beste heer Keijsers,

Tot mijn verassing stond de uitkering vanmorgen op mijn rekening. Dank u wel voor uw tussenkomst.

Met vriendelijke groeten,
    ABN AMRO
    Beste mevrouw Van den Berg,

Wat fijn dat de uitkering (eindelijk) op uw rekening is gestort! Dank voor de terugkoppeling en alvast een mooi weekend toegewenst.

Rob Keijsers

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?