Klacht ABN AMRO: Op de einddatum van mijn ABN AMRO Rendementspolis is de waarde niet op mijn geldrekening gestort.

Klachtnummer
# 258042
Gebruiker
Astrid van den Berg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op einddatum 22 februari 2017 van mijn ABN AMRO Rendementspolis is de waarde niet op mijn geldrekening uitgekeerd. (Klacht 255140 nog steeds niet afgehandeld)

De oplossing

Vorige week woensdag is door ABN AMRO Verzekeringen telefonisch toegezegd dat het geld donderdag 30 maart of uiterlijk vrijdag 31 maart zou worden gestort. Nu, een week later ben ik nog steeds in afwachting...
De gewenste oplossing is dat het geld, ondertussen met een bedrag aan boeterente, eindelijk op mijn rekening wordt gestort.

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Berg,

    Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over uw klacht op dit forum. Dank voor het prettige gesprek!

    In ons gesprek heb ik aangegeven wanneer u de uitkering op uw rekening mag verwachten.
    Ik hoor dan ook graag van u of dat het geval is. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan hoor ik dat uiteraard ook graag en ga ik direct weer voor u aan de slag.


    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Dhr. R. Keijsers
  2. Auteur
    Astrid van den Berg
    Datum
    Beste heer Keijsers,

    Tot mijn verassing stond de uitkering vanmorgen op mijn rekening. Dank u wel voor uw tussenkomst.

    Met vriendelijke groeten,
    Astrid van den Berg
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Van den Berg,

    Wat fijn dat de uitkering (eindelijk) op uw rekening is gestort! Dank voor de terugkoppeling en alvast een mooi weekend toegewenst.


    Met vriendelijke groet,
    Rob Keijsers

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen