Klacht ABN AMRO: Opbouw Rente-Vast spaalpolis

BROEKH

Ik heb in 2005 voor 5 jr een opbouw rente-vast spaarrekening bij ABN geopend. Deze is inmiddels afgelopen. Mijn betaalrekening is schijnbaar door een deurwaardekantoor via kantongerecht destijds geblokkeerd. Deze rekening was gekoppeld aan mijn spaarrekening. Ik heb op mijn spaarrekening nu nog 6000,- staan terwijl mijn betaalreking -1000 staat door incasso. Nu zegt de bank dat ik tot 2044 een eindtermijn heb en dat het is omgezet naar premievrij aflossing. Maar ik zat in detentie langere tijd dus ik heb hier geen toestemming voor gegeven. Dit zou betekenen zegt de bank dat ik dik 50% 'afkooppremie" moet betalen (terwijl ik toch echt tot 2005 getekend heb en daarna niets meer heb goedgekeurd...

Dat het geld van mijn spaarrekening overrgemaakt word naar mijn betaal rekening waar ik inmiddels - 1000 euro sta, aangezien de blokkade door de betreffende deurwaarder GGN Den Bosch al is opgeheven

ABN AMRO
    Beste heer Brinio,Ik kan mij voorstellen dat u in dit geval graag wilt dat wij nogmaals naar de spaarrekening en uw situatie toentertijd kijken.
    Ik heb net telefonisch contact met u opgenomen maar u was op dat moment niet bereikbaar. Graag hoor ik wanneer u wel bereikbaar bent. Dan bel ik u en kijk het een en ander opnieuw voor u na.Met vriendelijke groet,Webcare ABN AMRO
    Mw. L. Rietdijk
    BROEKH
    Ik ben bereikbaar. Zou u mij om nogmaals willen bellen?
    BROEKH
    Ik heb contact gehad met ABN Amro, deze zegt op zn beurt weer dat de blokkade er nog niet af is gehaald door ggn Den Bosch terwijl ik hier een bevestiging van heb gehad van per e-mail.
    Nu word er weer gezegd door afdeling derdenbeslag dat Lindorff de blokkade moet verwijderen. en lindorff zegt dat ggn den bosch dit moetr doen....nou ik weet niet wat van het kastje naar de muur gestuurd worden betekend maar dit lijkt er wel op!
    ABN AMRO
    Beste heer Brinio,Het lukt mij ook niet om u te bereiken op het door u opgegeven telefoonnummer. Heeft u wellicht een ander telefoonnummer waar ik u op kan bellen en kunt u aangeven welke tijdsperiode u tussen 09:00 en 17:00 het beste bereikbaar bent.Met vriendelijke groet,ABN AMRO Webcare
    J. van Vloten

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?