Klacht ABN AMRO: Opgelicht

Rubbereronnie

Het betreft hier oplichting via Marktplaats. Via https://tikkie.me/pay betaal verzoek. het gaat hier om een bedrag van € 750 wat is overgeboekt naar S.Veldhuis. NL38TRIO0788899481. Omschrijving: 000183926928 00300 04991050671. SEPA IDEAL nr. NL61ABNA0811086593 Bick:ABNANL2A.

Rekeningen blokkeren van die oplichter en mijn Geld terug.

ABN AMRO
    Beste Rubbereronnie,

Uit je bericht begrijp ik dat je voor een aankoop via Marktplaats geld hebt overgemaakt via Tikkie.

Als je via Tikkie hebt betaald, gaat het geld via deze tussenrekening uiteindelijk naar de ontvanger van het geld. In de details van de afschrijving zie je, behalve eerder genoemd IBAN, nog een ander IBAN. Dit IBAN is van de betreffende verkoper waar het geld naartoe is gegaan.

Net zoals bij alle betalingen waar je zelf akkoord voor geeft, kan deze betaling niet teruggehaald worden. Dit is namelijk alleen mogelijk bij een automatische incasso. Daarom raad ik je aan om aangifte te doen bij de politie. De politie kan een onderzoek starten naar de betreffende IBAN en verdere maatregelen nemen.

Maak ook een melding via het Tikkie Whatsappnummer (0613768528). Zo zijn ook zij op de hoogte en starten zij een onderzoek naar deze Tikkie gebruiker.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Gabie
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?