Klacht ABN AMRO: Opgelicht

Opgelicht2019

Ik ben opgelicht door het rekening nummer
NL13 ABNA 0506 4173 44 ik ben nu 60 euro kwijt en hoop dat andere mensen ook niet hier de dupe van worden

Het geld terug storten

ABN AMRO
    Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend dat u met oplichting te maken hebt. Ik kan me voorstellen dat u graag het geld terug wilt hebben.

Het IBAN dat u vermeldt, NL13ABNA0506417344, is één van de tussenrekeningen van Tikkie. Dit betreft dus niet het rekeningnummer van de persoon die u heeft opgelicht. Het rekeningnummer van de begunstigde ziet u terug in de omschrijving bij de transactie.

Een Tikkie betaling is, net zoals een gewone overboeking, niet terug te draaien omdat u hier zelf toestemming voor geeft. Wij kunnen er dus niet voor zorgen dat u het geld terug krijgt. Dit is namelijk alleen mogelijk bij een automatisch incasso.

Ik raad u aan om aangifte te doen bij de politie en bij Tikkie zelf.
    Mocht u nog geen contact hebben gehad met Tikkie zelf, dan ontvangen wij daar graag de details van de betaling. Tikkie is via Whatsapp te bereiken op nummer 06 - 8365 4343. We nemen vervolgens gepaste maatregelen tegen degene die Tikkie voor dit soort praktijken gebruikt.

Aangifte bij de politie gaat makkelijk via hun website www.politie.nl. De politie kan een onderzoek starten naar de betreffende IBAN en verdere maatregelen nemen.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende geïnformeerd heb.

Rob
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?