Klacht ABN AMRO: opheffen rekening

Klachtnummer
# 5650
Gebruiker
Carel la Lau
Datum
3 reacties

Details

De klacht

L.S.,
op 7 mei 2012 heb per aangetekende brief tav Rekening administratie ABN AMRO,
Postbus 11o34, 2301 EA Leiden, mijn priverekening nr EUR 56.64.13.558 opgezegd.
Met als bijlage een kopie van het laatste rekening afschrift dd 30-04-2012.
Tot op heden nog geen reactie.
Vorig jaar een zelfde ervaring bij het opheffen van een effecten-depot onder overbrenging
naar mijn effectenrekening bij de RABO bank.




De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer La Lau Arts,Naar aanleiding van ons gesprek vandaag (26 juni), heb ik contact gehad met de afdeling Prefferd Banking. Zij nemen uw klacht verder in behandeling en informeren u hierover. Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    Carel la Lau
    Datum
    L.S.,
    inmiddels afschrift van de rekening bereffende de opheffing ervan mogen ontvangen.
    Vriendelijke groet,
    Carel la Lau.
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer La Lau Arts, Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat de rekening inmiddels is opgeheven. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u ons op de volgende manieren bereiken: https://www.abnamro.nl/nl/prive/contact/index.html . Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Verbruggen

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen