Klacht ABN AMRO: OPZEGGEN REKENING

Klachtnummer
# 398243
Gebruiker
bosch32
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik probeer een rekening bij ABN AMRO op te zeggen, die al meer dan 12 niet meer gebruik. Het is een en/of rekening. Ik heb geen inloggegevens meer van de bank. Ook wachtwoord is niet meer bekend
Het betreft een prive rekening NL24ABNAMRO0614611431
Ontving op 16 okt 2019 een JAARLIJKS INZICHT IN DE KOSTEN EN RENTE ( € 0,04) Diverse telefoontjes ( soms van meer dan 20 minuten) en steeds DOORVERBONDEN (!) nog steeds geen oplossing. Gezien mijn leeftijd (76) ben ik het nu helemaal ZAT

Gewenste oplossing

De rekening opzegt

4 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste meneer,

    Ik snap dat je graag ziet dat deze rekening wordt opgeheven. Zeker als deze rekening al zolang niet meer gebruikt is. Telefonisch heb ik je niet kunnen bereiken helaas.
    Toch ben ik hier direct achteraan gegaan. Ik zal deze week met een update hierover komen.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN Amro Webcare
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste bosch3225,

    Goed nieuws, de rekening is inmiddels vervallen.

    Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, stuur gerust een bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN Amro Webcare
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste bosch3225,

    Goed nieuws, de rekening is inmiddels vervallen.

    Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, stuur gerust een bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN Amro Webcare
  4. Auteur
    bosch32
    Datum
    Okay bedankt

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen