Opgelost door ABN AMRO: Overgestapt en onverwachtte kosten ABN

# 194588
Jasperr

Ik ben in mei 2016 overgestapt van de ABN AMRO bank naar de SNS bank. Het saldi van mijn betaalrekening van de ABN is overgemaakt naar de SNS en mijn creditcard bij de ABN is stopgezet.
Toevallig was ik gisteren bij de bank en kreeg ik te horen dat mijn betaalrekening nog actief is en dat ik een debetsaldo hierop heb staan.
Hoe had ik dit als consument kunnen weten? Ik was immers in de veronderstelling dat mijn rekening bij de ABN was stopgezet. En nu krijg ik achteraf de rekening van een betaalrekening die niet eens in gebruik is! Ik hoop dat de ABN hiervoor een passende oplossing kan aandragen.
Jasper

De ABN heft de betaalrekening op en scheld de kosten sinds het overstappen naar de SNS bank kwijt. Ik heb immers geen gebruik meer gemaakt van het ABN betaalpakket.

ABN AMRO
    Beste Jasperr,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je in de veronderstelling was dat je rekening beëindigd was. Begrijpelijk dat je de kosten die in de loop van de tijd zijn ontstaan niet zelf wilt betalen.

Ik heb vandaag meerdere malen geprobeerd te bellen, helaas kreeg ik je niet te pakken.
    Ik kom je graag tegemoet in de kosten die onverwachts zijn afgeschreven. Ook wil ik direct het opheffen van de rekening voor je regelen.

Wanneer ben je telefonisch bereikbaar? Dan neem ik graag contact met je op.

Mevr. L. van der Lugt
    ABN AMRO Webcare
    Dag mevrouw,

Ik was vanochtend in bespreking, maar vanmiddag kan ik de telefoon opnemen.

Bedankt voor de gekozen oplossing en fijn dat het zo snel en goed afgehandeld. is.

Jasper
    ABN AMRO
    Beste Jasperr,

We hebben elkaar net telefonisch gesproken.
    Voor de volledigheid zou ik nog een bericht sturen.

Ik heb de acties uitgevoerd, zoals besproken aan de telefoon. Ik verwacht dat alles nu naar tevredenheid wordt afgehandeld.

Fijne dag!

Mevr. L. van der Lugt
    ABN AMRO Webcare
    Jasperr
    De klacht is netjes afgehandeld. Ik ben heel blij met de geboden service
    Jasperr
    ABN heeft alles heel netjes opgelost. Hier ben ik super blij mee! Ik heb ook nog een hypotheek bij ABN en heb over alle producten nog een goed gevoel.

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?