Klacht ABN AMRO: Overlijden doorgeven... telefonische contact? Wachttijd meer dan een half uur!

Klachtnummer
# 448792
Gebruiker
Kerkweg40
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Doorgeven overlijden! Wachttijd meer dan een half uur! 3x een poging gedaan! Wachttijd meer dan een half uur! ....,,,zucht! Wat een service!

De oplossing

Telefoon opnemen...als je doorgeeft dat mijn vrouw is overleden!

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste Kerkweg40,

    Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vrouw. Het is logisch dat u juist nu wilt dat alles netjes en snel wordt afgehandeld.

    Onze Nabestaandendesk heeft te kampen met flinke achterstanden in dossiers waardoor er ook aan de telefoon flinke wachtrijen ontstaan. Uiteraard worden alle zeilen bijgezet om alle achterstanden z.s.m. in te korten.

    Uit uw bericht maak ik op dat u graag het overlijden wilt melden. Via https://abn.com/2AAk9IN geeft u het overlijden snel en gemakkelijk aan ons door. Via https://abn.com/2YjFOzq leest u wat we doen nadat we de overlijdensmelding in behandeling nemen.

    Hoe lang het duurt voordat het overlijden volledig is afgewikkeld hangt af van de producten en diensten die uw vrouw bij ons heeft ondergebracht. Onze Nabestaandendesk informeert u hier over.

    Met vriendelijke groet,

    Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen