Klacht ABN AMRO: Overlijden doorgeven... telefonische contact? Wachttijd meer dan een half uur!

Kerkweg40

Doorgeven overlijden! Wachttijd meer dan een half uur! 3x een poging gedaan! Wachttijd meer dan een half uur! ....,,,zucht! Wat een service!

Telefoon opnemen...als je doorgeeft dat mijn vrouw is overleden!

ABN AMRO
    Beste Kerkweg40,

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vrouw. Het is logisch dat u juist nu wilt dat alles netjes en snel wordt afgehandeld.

Onze Nabestaandendesk heeft te kampen met flinke achterstanden in dossiers waardoor er ook aan de telefoon flinke wachtrijen ontstaan. Uiteraard worden alle zeilen bijgezet om alle achterstanden z.s.m. in te korten.

Uit uw bericht maak ik op dat u graag het overlijden wilt melden. Via https://abn.com/2AAk9IN geeft u het overlijden snel en gemakkelijk aan ons door. Via https://abn.com/2YjFOzq leest u wat we doen nadat we de overlijdensmelding in behandeling nemen.

Hoe lang het duurt voordat het overlijden volledig is afgewikkeld hangt af van de producten en diensten die uw vrouw bij ons heeft ondergebracht. Onze Nabestaandendesk informeert u hier over.

Elvira
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?