Opgelost door ABN AMRO: OVERSTAPSERVICE SLECHT UITGEVOERD

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111946
Gebruiker
javico
Datum
39 reacties

Details

De klacht

Ben overgestapt van ABN Amro naar SNS bank. Bevestiging gekregen van ABN bank dat overstapservice op 30 april 2015 in zou gaan. Echter een aantal betalingen rond de overstap datum zijn in de eerste week van mei niet uitgevoerd. Hierdoor diverse aanmaningen ontvangen en is mijn tankpas bij Exxon Mobile geblokkeerd doordat er niet betaald was. ABN Amro stelt dat dat niet aan hen ligt. Er zijn diverse betalingen geblokkeerd door ABN Amro omdat er op de ABN Amro rekening te weinig saldo was. Dat klopt, maar er was ruim voldoende saldo op de SNS rekening en daarvan had het betaald moeten worden. Op 29 mei een niets zeggend schrijven van de ABN bank ontvangen waarin ze stellen dat ik maar navraag bij de SNS bank moet doen. Belachelijk, inhoudelijk doet men niets met de klacht. Wil nog steeds weten waarom de overstapservice in de eerste week niet heeft gewerkt.

De oplossing

Een duidelijke verklaring van de ABN Amro waarom een aantal betalingen niet zijn uitgevoerd en geblokkeerd zijn door ABN AMRO terwijl er ruim voldoende saldo aanwezig was op de SNS rekening. Een bos bloemen met excuses voor al het ongemak en het op deze manier brandmerken van mij als wanbetaler, terwijl ik alle bewijzen heb dat er voldoende saldo aanwezig was bij de SNS en dat de overstapservice op 30 april in zou gaan! Het antwoord van mijn klacht op het bankkantoor aan de Willem Ruyslaan te Rotterdam gedaan op 19 mei, kwam vandaag binnen met dossiernummer 2-1284953283 klopt totaal niet!

39 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht over de Overstapservice. Ik vind het vervelend dat u diverse aanmaningen heeft ontvangen en uw klacht niet naar tevredenheid is behandeld. Graag leg ik u uit waardoor dit heeft kunnen gebeuren.Vanaf de ingangsdatum van de Overstapservice, is het niet meer mogelijk om incasso’s van uw rekening bij ABN AMRO af te laten schrijven. Het is dus belangrijk dat vanaf deze ingangsdatum, de automatische incasso’s zijn omgezet naar uw rekening bij SNS Bank of door u handmatig worden overgemaakt. Ik vermoed dat dit niet is gebeurd en u daardoor aanmaningen heeft gekregen.De uitleg vindt u ook terug in de brief die wij naar klanten versturen, zodra wij vanaf de nieuwe bank bericht hebben gehad dat de klant gebruik gaat maken van de Overstapservice. Natuurlijk vind ik het erg jammer als dit voor u niet duidelijk is geweest. Hier wil ik ook mijn excuus voor aanbieden.Het lijkt mij wel raadzaam om bij SNS Bank na te kijken of de incasso’s en eventuele periodieke overboekingen bij hen bekend zijn. Op die manier voorkomt u dat er mogelijk meer betalingen verkeerd gaan.Uiteraard wil ik de situatie ook telefonisch met u bespreken. Als u dit ook wilt, hoor ik graag op welke dagen en tijdstippen u bereikbaar bent.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  2. Auteur
    javico
    Datum
    Ook dit antwoord begrijp ik totaal niet. Heb op 9 april een brief van ABNAMRO ontvangen met referentie BC92301991/Q08J1 daarin staat vermeld dat de overstapservice in gaat op 30 april. Snap niet dat de automatische incasso's in de periode van 30 april tot 7 mei 2015 zijn geblokkeerd door ABNAMRO bij voldoende saldo op de SNS bank. Na 7 mei zijn de automatische incasso's wel uitgevoerd. Leg dit eens uit waarom voor 7 mei alles is geblokkeerd en na 7 mei de incasso's wel zijn omgezet !
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Waarschijnlijk is één en ander net langs elkaar gegaan.
    Het is mogelijk dat de incasso’s werden ingediend, vlak voordat de Overstapservice in zou gaan. Op het moment dat de incasso’s dan worden aanboden ter verwerking, lukt dat niet omdat er een blokkade is vanwege de Overstapservice. Omdat de incasso’s die na 7 mei worden uitgevoerd zijn ingediend nadat de Overstapservice actief is geworden, gaat dat wel goed. Ik wil het graag zo goed en duidelijk mogelijk aan u uitleggen. Daarom hoor ik graag wanneer ik u telefonisch kan bereiken.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  4. Auteur
    javico
    Datum
    ik vraag me nog steeds af of er serieus naar mijn klacht gekeken wordt. U kunt ook in het overzicht van de rekening zien dat er betalingen niet zijn uitgevoerd o.a. 30/4 budget energie, 4/5 aegon nederland, en ook op 4/5 gemeentelijke belastingen. Deze zijn aangeboden nadat de overstapservice in werking was getreden. Budget kan dan net tussen wal en schip gegaan zijn maar de volgende 2 van 4/5 absoluut niet. Wil daar nog steeds een verklaring voor, en de oplossing zoals aangeven bij start klacht
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Ik begrijp dat u wilt weten waarom de incasso’s niet zijn uitgevoerd. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er betalingen niet gedaan worden, terwijl er wel voldoende saldo op uw rekening aanwezig is. Zoals mijn collega al aangaf in haar vorige bericht, worden incasso’s op een andere datum aangeboden dan dat ze worden afgeschreven. Als er op het moment van aanbieden nog geen overstapservice actief is, dan worden de incasso’s geïncasseerd van de rekening waar normaal gesproken ook van wordt geïncasseerd. De door u beschreven incasso’s kunnen dus op een andere datum zijn aangeboden. Na 7 mei zal dit niet meer het geval zijn geweest.Ik hoop dat deze uitleg u wat duidelijkheid geeft. Mocht u toch nog vragen hebben, het aanbod van mijn collega om telefonisch meer uitleg te geven blijft staan. Als u dit op prijs stelt, dan hoor ik graag wanneer u te bereiken bent.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    M. Bouwmeester
  6. Auteur
    javico
    Datum
    Nog steeds niet tevreden met het antwoord. Op 30 april zou de overstapservice starten, op 4 mei zijn er door jullie een aantal betalingen afgekeurd die doorgezet hadden moeten worden naar de overstapservice. Wil nog steeds weten waarom dit niet is gebeurd. Inhoudelijk draaien jullie daarom heen. Wil dus nog steeds een duidelijke verklaring.
  7. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Jammer dat mijn uitleg niet voldoende is geweest voor u. Ik hoop dat onderstaande uitleg wat meer duidelijkheid kan verschaffen.Binnen Nederland worden betalingen en incasso’s door een betalingsverwerker verwerkt. Dezelfde betalingsverwerker krijgt ook een melding als er een overstapservice geactiveerd wordt op een rekening. Zo weet deze partij dat een incasso of een overboeking naar rekening A eigenlijk naar rekening B hoort te gaan.Het kan dus zijn, dat een bedrijf een incasso aanmeldt op 25 april. Hierbij geeft het bedrijf dan aan, dat het bedrag omstreeks 5 mei moet worden afgeschreven. Dit zet de betalingsverwerker dan in haar systeem en zodoende wordt op 5 mei automatisch het bedrag afgeschreven.In uw geval, zo vertelde u, is op 30 april 2015 de overstapservice in werking getreden. Dit betekent dat vanaf dat moment elke keer dat een bedrijf een nieuwe incasso aanmeldt, dit zal worden afgeschreven van uw nieuwe rekening. Reeds aangemelde incasso’s gaan hier echter niet in mee. Dit betreft dus ook incasso’s die voor 30 april zijn aangemeldt, maar na 30 april afgeschreven hadden moeten worden.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    M. Bouwmeester
  8. Auteur
    javico
    Datum
    Uitleg totaal onvoldoende en onbevredigend. Kom eens met feiten ipv veronderstellingen. Feit is dat op 30/4 de overstapservice zou ingaan. Feit is ook dat op 7/5 mijn betaalrekening is geblokkeerd door jullie, daarna werkte de overstapservice. Waarom dit niet is gebeurd in de periode 30/4 t/m 7/5 is nog steeds niet verklaard. Met het kan dus zijn... is niets verklaard. Kom met harde feiten waarom dit zo is gelopen en wij hiervan de dupe zijn geworden.
  9. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Ik begrijp dat u concreet per betaling wilt weten met welke reden deze niet is uitgevoerd? Dat kan ik niet via het forum communiceren, het gaat immers om uw persoonlijke gegevens. Die mogen wij niet delen via een publiek medium als dit forum. Om u toch van de juiste informatie te voorzien, zouden we graag telefonisch contact met u hebben. Telefonisch is het namelijk wel mogelijk u hier verder over te informeren. Graag hoor ik wanneer u te bereiken bent tussen 09.00 en 17.00. Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    M. Bouwmeester
  10. Auteur
    javico
    Datum
    Ben vandaag bereikbaar tot 13.00 uur. Of na 15.00uur. Ben zeer benieuwd of ik telefonisch wel een antwoord krijg want tot op heden schiet het niet op.
  11. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,Fijn dat we elkaar vanmiddag hebben gesproken. Inmiddels heb ik een nieuwe klacht voor u ingediend. Hier krijgt u zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie op. Vanuit Webcare houden we de behandeling van uw klacht goed in de gaten. Als er meer duidelijkheid is, hoort u dit uiteraard van ons.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  12. Auteur
    javico
    Datum
    Tel contact geeft hoop dat er nu serieus naar de klacht gekeken wordt. Er is geen peil op te trekken waarom de ene auto incasso wel via overstapservice wordt uitgevoerd en de andere niet. B.V: gem belastingen niet-rijksbelastingen wel/Lotto wel-Postcodeloterij niet. Vandaag een aanmaning van Eneco ontvangen dat de auto incasso op 2 juni niet uitgevoerd kon worden. En zo blijf je ermee bezig.
  13. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,
    Bedankt voor uw reactie. Fijn om te lezen dat er serieus actie wordt ondernomen. Ik snap dat u de overstapservice goed afgerond wilt hebben. Wij blijven vanuit het Webcare team de voortgang inzake uw klacht volgen. Mocht u vragen hebben horen wij het graag.
    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
  14. Auteur
    javico
    Datum
    Vandaag wederom een incasso die niet is doorgezet. Nu weer van mijn zorgverzekering IAK. Hadden van ABNAMRO doorgekregen dat de auto incasso mislukt was omdat het rekeningnummer gesloten is. Het blijft dus maar misgaan. Voor mij is nu volstrekt onduidelijk wat de overstapservice eigenlijk doet. Dit lijkt heel er op "ex klantje pesten" en weinig op de zorgplicht van een bank.
  15. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Mijn collega heeft op 03-06 een nieuwe klacht voor u ingediend. Hier is dit probleem ook in meegenomen. U krijgt zo spoedig mogelijk inhoudelijk een reactie op deze klacht.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. G. Kamphuis
  16. Auteur
    javico
    Datum
    Vandaag brief ontvangen van ABNAMRO dat de klacht nu in behandeling en onderzocht wordt. Helaas neemt dit weer enige tijd in beslag maar, zal ik voor 26 juni 2015 hopelijk een antwoord krijgen waarom de overstapservice nauwelijks heeft gewerkt.
  17. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Fijn om te lezen dat u inmiddels de bevestiging van uw klacht heeft ontvangen.
    Ik snap dat u graag zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie wilt. Als er in de brief staat aangegeven, dat u uiterlijk 26 juni een reactie krijgt, dan mag u er natuurlijk vanuit gaan dat dit ook gebeurt.

    Vanuit het Webcare Team, volgen we ook de behandeling van uw klacht. Als er eerder nieuws is, laten wij u niet langer is spanning en geven we de bevindingen aan u door.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  18. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Inmiddels is achterhaald waardoor de incasso's niet zijn uitgevoerd. Dit heeft te maken met de aankondiging van incasso's: deze vindt plaats vijf dagen voor de daadwerkelijke uitvoerdatum. In uw geval was dit voordat de rekening zich in de overstapservice bevond. U ontvangt hierover deze week nog bericht met nadere toelichting(mogelijk heeft u dit gisteren al ontvangen).

    Mocht u nog andere vragen hebben, laat u dit mij dan weten.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw Rietdijk
  19. Auteur
    javico
    Datum
    voor de eerste paar rekeningen kan ik dit volgen. Maar ik heb diverse automatische incasso's die omstreeks 2 juni uitgevoerd hadden moeten worden die niet uitgevoerd zijn. Dus totaal nog steeds niet akkoord met deze uitleg!
  20. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit laatste heeft te maken met het vervallen van de rekening. Dit zal nu ongedaan gemaakt worden. Uw bankkantoor zal contact met u opnemen en het u verder uitleggen.

    U klacht zal automatisch verlopen als wij voor 1 juli niets van u vernomen hebben. Mocht u na het contact met het bankkantoor toch nog vragen hebben, dan kunt u het mij laten weten. Wij houden de klacht voorlopig open tot 1 juli.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw Rietdijk
  21. Auteur
    javico
    Datum
    Hoe serieus is er gekeken vraag ik me toch echt af. Rekening is op 9/5 vervallen verklaard. Waarom is er dan bv wel op 25/5 via overstapservice 39,79 aan Vodafone betaald??? Ik snap dus totaal niet hoe het werkt en waarom de ene incasso wel wordt uitgevoerd en de andere niet.
  22. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Bedankt voor uw reactie. Een specifieke uitleg over uw situatie en incasso’s ontvangt u per brief. Daarnaast zal een collega van het bankkantoor telefonisch contact met u opnemen om verdere toelichting te geven op de specifieke incasso’s van uw rekening. Wanneer u vragen heeft na het lezen van de brief en het telefonische contact horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    E. van der Struijk
  23. Auteur
    javico
    Datum
    Vandaag tel en contact met het bankkantoor. Was dit bevredigend nu niet echt. Wel excuus en deels verklaring wat er is misgegaan. Nog geen antwoord op de vraag waarom er diverse betalingen wel zijn uitgevoerd via overstapservice en andere niet, nadat de rekening ten onrechte was geblokkeerd en niet op overstapservice was gezet. Wordt nu weer verder uitgezocht is me beloofd. Wacht het dus weer even af.
  24. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer,

    Dank u wel voor uw terugkoppeling dat het bankkantoor contact met u gezocht heeft. Uit uw reactie maak ik op dat nog niet al uw vragen door het bankkantoor beantwoord zijn omtrent het wel/niet uitvoeren van bepaalde betalingen, maar dat er wel een vervolgafspraak is gemaakt met u dat het kantoor dit onderzoekt en opnieuw contact met u zal opnemen.

    Ik verneem graag van u wanneer dit vervolgcontact heeft plaatsgevonden, of indien het kantoor zich niet aan de met u gemaakte afspraken hierover houdt.

    Vooralsnog wacht ik ook de actie en terugkoppeling af vanuit kantoor richting u.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    F.M. Pijnenburg
  25. Auteur
    javico
    Datum
    Ondanks een bos bloemen en excuses is het probleem nog steeds niet opgelost. Gisteren een telefoontje van de lotto dat er 10 euro niet geïncasseerd kon worden. Vandaag wel Dela via overstapservice. Snap nog steeds niet waarom de een wel en de ander niet uitgevoerd wordt.
  26. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Fijn dat u de bloemen inmiddels heeft ontvangen. Vervelend om te horen dat er toch nog een incasso is die niet geïncasseerd kon worden. Dat is inderdaad vreemd. Ik heb de medewerker die u heeft gesproken verzocht om dit nogmaals na te kijken en hierover contact met u op te nemen om het definitief op te lossen. Naar verwachting is dit of morgen of kort na het weekend. Wij blijven stand-by, worden op de hoogte gehouden en horen graag van u zodra u contact heeft gehad.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare ABN AMRO
    Mw Rietdijk
  27. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer,

    Ik heb reactie vanuit het kantoor ontvangen. Zij vragen zich af of de incasso vanuit Lotto, waarover contact met u is opgenomen, betrekking heeft op een afschrijving gericht aan uw ABN AMRO rekening of aan uw SNS Bank rekening.

    Indien de opdracht tot incasso vanuit Lotto gericht is aan uw SNS Bank rekening kunnen wij helaas niet nagaan waardoor de incasso geweigerd is. Hierover kan de SNS Bank u wel opheldering geven en tevens verzorgen dat deze in de toekomst niet opnieuw geweigerd wordt.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    F.M. Pijnenburg
  28. Auteur
    javico
    Datum
    was gericht aan ABNAMRO met rekening nummer eindigend op 742
  29. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Opnieuw ben ik er voor u achteraan gegaan. Omdat de Overstapservice actief is, gaan de incasso’s rechtstreeks via uw nieuwe rekeningnummer. Wij kunnen dan ook niet meer zien welke bedrijven er op dit moment incasseren. In dit geval kunt u 2 dingen doen:

    1. U kunt contact opnemen met SNS Bank en vragen of zij kunnen zien of de Lotto geprobeerd heeft te incasseren van uw rekening. Ook kunt u hen dan vragen of zij kunnen zien waarom de incasso niet is uitgevoerd.

    2. Bij Lotto kunt u uw nieuwe rekeningnummer doorgeven, zodat zij rechtstreeks kunnen incasseren van uw nieuwe rekening in plaats van een incasso via de Overstapservice.

    Uiteraard zou ik dit ook voor u willen doen, maar vanwege de bescherming van uw persoonsgegevens zullen SNS Bank en Lotto mij hierover niet mogen informeren.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  30. Auteur
    javico
    Datum
    Lotto nu maar handmatig gewijzigd, volgens SNS moet fout bij ABN zitten. Verder ben ik totaal niet tevreden over de trage klachtafhandeling bij ABNAMRO. Heb nog steeds geen antwoord op de vraag waarom er wel diverse overschrijvingen zijn uitgevoerd terwijl rekening door ABNAMRO geblokkeerd en opgeheven was. Deze hele gang van zaken heeft ons extra geld gekost, hebben ons het gevoel van wanbetaler gegeven, hebben voor schut gestaan etc. Dit is maar voor een klein deel vergoed met een bos bloemen
  31. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Goed om te lezen dat u de incasso handmatig heeft gewijzigd.

    Ik vind het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht. We proberen klachten altijd z.s.m. op te lossen. Uw klacht hebben we op dit forum op 30 mei in behandeling genomen en op 3 juni officieel ingediend. Op 16 juni is een brief met een reactie op uw klacht gestuurd.

    U geeft aan dat u niet tevreden bent met dit antwoord. In dat geval kunt u, zoals in de brief is aangegeven, terecht bij de afdeling Klachtenmanagement.

    Mocht u hiervoor kiezen, schrijf in dat geval een brief aan:

    ABN AMRO Bank N.V
    afdeling Klachtenmanagement (HQ 1125)
    Postbus 283
    1000 EA Amsterdam

    De afdeling Klachtenmanagement bevestigt de ontvangst en geeft aan wanneer u antwoord krijgt. Die afdeling doet opnieuw onderzoek naar uw klacht en beoordeelt het antwoord dat eerder aan u gegeven is.

    De informatie over de klachtenprocedure kunt u ook nalezen op www.abnamro.nl/klachten.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    E. van der Struijk
  32. Auteur
    javico
    Datum
    brief van 16 juni tot op heden niet ontvangen! Blijkbaar gaat dus alles wat maar verkeerd kan gaan verkeerd!
  33. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Ik kan me voorstellen dat het er op lijkt dat alles verkeerd gaat. Daarom neem ik voor u weer contact op met de afdeling die u klacht eerder in behandeling heeft genomen.

    Als ik een terugkoppeling heb gehad, hoort u dit van mij.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  34. Auteur
    javico
    Datum
    heel toevallig is afgelopen zaterdag de brief van 16 juni ontvangen, maar daar staat inhoudelijk niets in over de klacht die bij Danny |Jongeneel is ingediend (mondeling) nav de eerdere klachten omtrent de overstapservice. Rekening was per abuis geblokkeerd en toch zijn er een aantal overschtijvingen uitgevoerd. Wellicht helpt een stukje in de Telegraaf om deze klacht af te handelen en mij te compenseren voor geleden schade (emotioneel en financieel)
  35. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Fijn om te lezen dat u de brief heeft ontvangen. We zijn ons ervan bewust dat u deze klacht ook eerder mondeling met een adviseur heeft besproken. Ik vind het natuurlijk wel jammer dat de inhoud niet aan uw verwachting voldoet.

    Zoals eerder is aangegeven kunt u een brief naar onze afdeling Klachtenmanagement sturen, als u niet tevreden bent met de reactie uit de brief. De afdeling doet opnieuw onderzoek naar uw klacht en beoordeelt het antwoord dat eerder aan u gegeven is.

    Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
  36. Auteur
    javico
    Datum
    wij vonden het niet fijn om deze nietszeggende brief te ontvangen. Jullie kunnen ook de klacht doorzetten naar klachtmanagement. Lijkt nu dat jullie alleen maar vertragen en me van het kastje naar de muur sturen. Ik overweeg nu om de klacht door te zetten naar het KIFID.
  37. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Wij willen u absoluut niet het idee geven dat u van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Daarom heb ik zojuist de klacht voor u doorgestuurd naar de afdeling Klachtenmanagement. Binnen vijf werkdagen ontvangt u een ontvangstbevestiging. Daarin wordt ook aangegeven hoelang het duurt voor u een inhoudelijk reactie krijgt op uw klacht. Ik hoor graag van u als u de ontvangstbevestiging heeft ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  38. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer,

    Zojuist heb ik onze afdeling Klachtenmanagement gesproken. Ik heb begrepen dat zij telefonisch contact met u hebben gehad en dat jullie samen tot een mooie uitkomst zijn gekomen. Bent u naar tevredenheid geholpen? Als wij verder nog iets kunnen betekenen voor u, dan hoor ik het graag.

    Met vriendelijke groet,

    ABN AMRO Webcare
    Mw. L. Salama
  39. Auteur
    javico
    Datum
    Het heeft lang geduurd maar klacht is nu naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
javico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?