Klacht ABN AMRO: Pinpas te snel geblokkeerd. durf als kwetsbare oudere niet naar bankfiliaal

Klachtnummer
# 432814
Gebruiker
dikkepechgehad18
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben door medewerker Mvw Piquet te snel geblokkeerd. Ik ontdekte in de nacht dat m-n pinpas afgelopen vrijdag in winkel was achtergebleven. Toen er geen geld gepind bleek, wilde ik meteen blokkering opheffen, Dat kon niet. Heb er veel over gebeld. Ik ben een wat je noemt kwetsbare oudere, die gemaand wordt binnen te blijven. Ik doe mijn boodschappen dan ook 2 keer in de week om 7.00u s-ochtends vroeg en durf de straat niet op. Ben erg bang om in rij op straat tussen mensen te staan bij bezoek aan bankfiliaal. Volgens uw medewerkers is dat nu de enige oplossing. Ik zou u willen verzoeken om in deze tijden van crisis de blokkade op mijn pas, telefonisch op te heffen, Hoop dat u me helpen kunt, Met vrioendelijke groet< Betty Versteegh

De oplossing

telefonisch deblokkeren

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste mevrouw Versteegh,

    Zojuist probeerde ik u te bellen om deze klacht te bespreken.
    Graag verneem ik van u wanneer ik het, tijdens kantooruren, nogmaals kan proberen.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste mevrouw Versteegh,

    Zojuist probeerde ik u te bellen om deze klacht te bespreken.
    Graag verneem ik van u wanneer ik het, tijdens kantooruren, nogmaals kan proberen.


    Met vriendelijke groet,

    Rob
    ABN AMRO Webcare
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste mevrouw Versteegh,

    Ik kan me goed voorstellen dat het momenteel niet fijn is om op een bankkantoor langs te moeten komen. Wij doen er alles aan om fysieke bezoeken aan onze kantoren zo veel mogelijk te beperken. Het is al even geleden dat u deze klacht heeft geplaatst. Graag hoor ik van u of het probleem inmiddels is opgelost en u de pas weer kunt gebruiken.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen