Klacht ABN AMRO: Pinpas te snel geblokkeerd. durf als kwetsbare oudere niet naar bankfiliaal

dikkepechgehad18

Ik ben door medewerker Mvw Piquet te snel geblokkeerd. Ik ontdekte in de nacht dat m-n pinpas afgelopen vrijdag in winkel was achtergebleven. Toen er geen geld gepind bleek, wilde ik meteen blokkering opheffen, Dat kon niet. Heb er veel over gebeld. Ik ben een wat je noemt kwetsbare oudere, die gemaand wordt binnen te blijven. Ik doe mijn boodschappen dan ook 2 keer in de week om 7.00u s-ochtends vroeg en durf de straat niet op. Ben erg bang om in rij op straat tussen mensen te staan bij bezoek aan bankfiliaal. Volgens uw medewerkers is dat nu de enige oplossing. Ik zou u willen verzoeken om in deze tijden van crisis de blokkade op mijn pas, telefonisch op te heffen, Hoop dat u me helpen kunt, Met vrioendelijke groet< Betty Versteegh

telefonisch deblokkeren

Beste mevrouw Versteegh,

Zojuist probeerde ik u te bellen om deze klacht te bespreken.
    Graag verneem ik van u wanneer ik het, tijdens kantooruren, nogmaals kan proberen.

Rob
    Beste mevrouw Versteegh,

Zojuist probeerde ik u te bellen om deze klacht te bespreken.

Rob
    Beste mevrouw Versteegh,

Ik kan me goed voorstellen dat het momenteel niet fijn is om op een bankkantoor langs te moeten komen. Wij doen er alles aan om fysieke bezoeken aan onze kantoren zo veel mogelijk te beperken. Het is al even geleden dat u deze klacht heeft geplaatst. Graag hoor ik van u of het probleem inmiddels is opgelost en u de pas weer kunt gebruiken.

Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?