Klacht ABN AMRO: Pinpas weer kapot

Klachtnummer
# 432955
Gebruiker
Tol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Weer de zoveelste nieuwe pas moeten aanvragen omdat van de ene op de andere dag de pas het wéér niet doet.
Ik word hier een beetje kriebelig van! Het gewone pinnen heeft hij al langere tijde steeds meer moeite mee, ook het contactloos betalen werkt nu niet meer.

De oplossing

Eindelijk een goede pas

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Heel vervelend dat je pas niet goed meer werkt. Ik begrijp dat dit al vaker gebeurd is.

    Via Internet Bankieren of onze Mobiel Bankieren app kan je heel eenvoudig (kosteloos) een nieuwe pas aanvragen. Mocht dat niet lukken dan hoor ik het graag zodat ik daarbij kan helpen.

    Omdat je aangeeft dat passen vaker kapot gaan raad ik aan om op een kantoor van ons een gratis beschermhoesje op te halen. Vanwege het coronavirus wil ik wel vragen om even te wachten met het kantoorbezoek. Momenteel zijn onze kantoren alleen geopend voor urgente zaken.

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?