Opgelost door ABN AMRO: Post vorige eigenaar nog bezorgd op mijn adres.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 377850
Gebruiker
Eva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg al vier jaar lang de post van de vorige bewoner toegestuurd. Het lukt mij maar niet om dit ongedaan te krijgen.

De oplossing

Zorgen dat er geen post meer bezorgd wordt. De naam van de persoon waarvan ik nog steeds post ontvang en mijn huidige adres heb ik hieronder genoteerd.

1 reactie

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Eva,

    Irritant dat je na 4 jaar nog steeds post van de vorige bewoner ontvangt. Deze persoon zal bij ons nooit een adreswijziging hebben doorgegeven.

    Ik ga ervoor zorgen dat het adres bij ons wordt weggehaald. Mocht er nog post onderweg zijn of klaarliggen om verzonden te worden dan zal je dit nog ontvangen. Hierna zal je geen post meer van ons ontvangen op naam van de oude bewoner.

    Bedankt voor het melden! Mocht er nog iets zijn, neem dan contact met ons op via Whatsapp op nummer 06-13660024 of bel ons op nummer 0900-0024 (gebruikelijke belkosten).

    Met vriendelijke groet,

    Rick
    ABN AMRO Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eva
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is direct actie ondernomen 👍🏼
Status
opgelost
Beoordeling
happy