Klacht ABN AMRO: Problemen met geld automaat in Cuijk

ducati1954

Geachte bank,

Na veel gebeld te hebben met de bank nog geen oplossing.
In Cuijk zijn 2 automaten een voor geld eraf te halen en een om geld te storten.
Vanaf dat de bank gesloten is en alleen automaten aanwezig zijn komen er geen bonnen uit de geld automaten en geen storingsnummer.
Ik ben nu op zoek naar een andere bank want zonder bon kan niet als er iets is heb ik poot om op te staan.
Ik wil graag bij jullie blijven en zal kijken of het nu eens een keer opgelost wordt.
Volgende week ga ik weer geld storten en kijken of het nu opgelost is.
Groeten hanneke

Graag een bon en een storingsnummer

ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Uw klacht over de geld- en stortautomaat heb ik gelezen. Ik kan me voorstellen dat het voor u vervelend is, als de automaat geen bon uitgeeft. U geeft ook aan, dat er geen storingsnummer bij de automaten is vermeld. Inmiddels heb ik aan de verantwoordelijke afdeling doorgegeven dat er geen bon wordt uitgegeven en er geen storingsnummer bij de automaten zichtbaar is. Ik heb gevraagd om hier zo spoedig mogelijk naar te kijken.U schrijft ook dat u een bon wilt hebben voor het geval er iets fout gaat met de automaat.
    Dit kan ik goed begrijpen, echter hoeft u zich hierover geen zorgen te maken. Voorbeeld:
    U pint EUR 100,-, de automaat gaat in storing, u ontvangt uw geld niet maar u ziet wel dat het van w rekening is afgeschreven. In de meeste gevallen wordt het afgeschreven bedrag, automatisch teruggeboekt. Als dit niet zou gebeuren, dan kunt u dat bij ons melden. Alle transacties worden namelijk geregistreerd en kunnen wij uitzoeken. In deze situatie zal de automaat meer geld in kas hebben, dan er is geregistreerd. Op deze manier kunnen we zien dat u gelijk heeft en krijgt u dan uw geld terug.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. E. Van der Molen
    ducati1954
    Geachte bank,Wil toch graag een bon uit de automaat.
    Ik moet het geld voor iemand anders storten daarom vind ik dit zo vervelend.
    Is het zo moeilijk om die rol met bonnen te verwisselen als hij leeg is het is al 2 maanden zo
    Groeten Hanneke
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Uw klacht over de automaat in Cuijk die geen bon uitgeeft en geen storingsnummer vermeld heeft mijn collega gisteren gemeld aan de verantwoordelijke afdeling. Met vriendelijk groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. G. Kamphuis

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?