Klacht ABN AMRO: Rekening courant brief ontvangen met een inhoud dat onwaar is

Mark

Brief ontvangen dat de bank mij gesproken zou hebben wat compleet onwaar is. In de brief staat dat de bank op 9 juli mij gesproken heeft, de bank heeft niet eens gebeld op deze dag. Brief ondertekend door Rolf Franke en Sander van Osch met referentie Edwin Okkerse.

Vind dit echt schandalig!

Rectificatie van de brief die verzonden is met een excuus

ABN AMRO
    Beste Marko,

Vreemd dat er in de brief staat dat er contact is geweest terwijl dit niet het geval is.

Ik heb zojuist gesproken met dhr. Okkerse. Hij geeft aan dat deze brieven automatisch gegenereerd worden. Helaas is hierbij een fout gemaakt. Het contactmoment dat wordt genoemd klopt inderdaad niet. Onze excuses hiervoor.

De overige inhoud van de brief klopt echter wel. Het is van belang dat er contact wordt opgenomen met ons. De contactgegevens staan in de brief. Heb je liever dat wij contact opnemen? Laat dan weten wanneer dit schikt.

Rick
    ABN AMRO Webcare
    ABN AMRO
    Beste Marko,

Rick
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?