Klacht ABN AMRO: Rekening geblokkeerd ivm fraude

Klachtnummer
# 50588
Gebruiker
RTL
Datum
3 reacties

Details

De klacht

heb een klacht over de bereikbaar heid van klantenservise en de wachttijd in het telefoon gesprek !!! graaag wil ik dat julie mij bellen om mijn blokkeering van mn rekening op te heffen en kan jullie zelf niet bellen !! vandaar!! EN GRAAG ZO SNEL MOGELIJK

gr Rody

De oplossing

Wil dat mn blokkade op me rekening zo snel mogelijk word opgelost!!!

3 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer Loolofs,Ik begrijp dat het een vervelende situatie is voor u.Naar aanleiding van uw klacht op deze forum heb ik geprobeerd u te bellen. Helaas kreeg ik direct te horen dat u niet bereikbaar bent.We willen graag met u telefonisch in contact komen. Kunt u ons laten weten wanneer wij u kunnen bereiken? Houd u wel rekening dat het maximaal 48 uur kan duren, voordat wij uw klacht zien. Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet
  2. Auteur
    RTL
    Datum
    Bel maar weer ik bn wel bereikbaar
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer Loolofs,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken.We hebben besproken wat uw situatie is. Uit onze gegevens kwam naar voren dat u een kantoor van ABN AMRO Bank moet bezoeken met uw geldig legitimatiebewijs. Dit voor de verdere verwerking van het onderzoek en uw gegevens.Ik hoop dat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost.Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen