Klacht ABN AMRO: Rekening geblokkeerd zonder schuld klant.

ZoeteHoorn#808

Bankrekening is geblokkeerd (inmiddels al ruim 2/3 maanden). De koper van 2 telefoons op marktplaats heeft mij 1350 over gemaakt naar mijn rekening. ABN heeft direct mijn rekening geblokkeerd met de vermelding dat het geld afkomstig was van fraude. Ik heb bezwaar ingediend en aangetekend opgestuurd. Hier heb ik alle bewijzen toegevoegd (whatsapp gesprekken met de koper) afbeeldingen etc. ABN heeft tot de dag van vandaag niet gereageerd op mijn bezwaar en de termijn van hun reactie 6 weken strijkt vrijdag 18-01-2018. Dit is toch totale onzin dat men dit zomaar kan maken en iemand uitsluit van de maatschappij zonder enig bewijs of duidelijke toelichting. Vervolgens de klant totaal negeren. Werkelijke schande.

Rekening asap deblokkeren en compenseren voor alle geleden schade.

ABN AMRO
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Wanneer je rekening is geblokkeerd kan ik mij voorstellen dat je hier zo snel mogelijk uitsluitsel over wilt hebben. Als wij besluiten de rekening te blokkeren, is dit niet zonder reden. Voordat wij tot een blokkade overgaan vindt er altijd een onderzoek plaats. Je bent hier inmiddels ook van op de hoogte gesteld.

Je geeft aan al in bezwaar te zijn gegaan. Om die reden heb ik contact opgenomen met de desbetreffende afdeling. Zij geven aan dat dit in goede orde is ontvangen en dat je binnen 4 weken uitsluitsel krijgt. Hier heb je ook schriftelijk een bevestiging van ontvangen. Tot die tijd wil ik je vragen dit onderzoek af te wachten.

Gabie
    ABN AMRO Webcare

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?