Opgelost door ABN AMRO: Rekening kan niet worden opgeheven tijdens overstapservice. Klacht over AbnAmro

Langeweg

Ik ben overgestapt van Abn-Amro naar SNS bank en maak daarbij gebruik van de overstapservice, die 13 maanden duurt. Bij de overstap is door SNS aan mij verteld dat mij oude rekening gewoon opgeheven kan worden zodra de overstapservice ingaat. Hetzelfde info kon ik vinden op de site overstapservice.nl. Tot mijn verbazing, bleek bij ABN dit echter niet het geval. Het volgende boodschap verschijnt in het internet bankieren :
"De rekening kan niet opgeheven worden omdat deze in de Overstapservice zit, neem contact op met 0900-0024* of ga langs bij uw kantoor."
Nadat ik telefonisch contact opgenomen heb, is dit mij door een medewerker bevestigd.
In de tussentijd blijf ik maandelijks betalen voor een prive rekening, die door de overstapservice niet eens gebruikt kan worden. Ook het insturen in juni van een door Abn verstrekt formulier ter opheffing van de rekening werkt niet. Ook klacht aanmaken wordt in algemene bewoordingen gereageert.

Beëindiging prive-rekening en compensatie van de bankkosten per juni 2015.

Geachte mevrouw Langeweg.

Bedankt voor uw bericht. Om dit op te lossen ga ik contact opnemen met uw beherend kantoor. Mag ik u over de uitkomst hiervan deze week bellen?

Graag hoor ik van u op welke momenten u goed bereikbaar bent.

Dhr. K. Sjoerds
    Geachte heer Sjoerds,
    Donderdags en vrijdags ben ik overdag bereikbaar.
    Odette Langeweg

Geachte mevrouw Langeweg,

Fijn dat u laat weten wanneer u bereikbaar bent. Wij bellen u morgenmiddag op.

Dhr. K. Sjoerds
    Beste mevrouw,

Op 19 november heb ik telefonisch contact met u gehad en hebben we uw klacht besproken.

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest om uw klacht op te lossen.
    Vanwege de bescherming van persoonsgegevens kan ik via dit forum niet in detail treden. Wel kan ik u vertellen dat alles is geregeld en goed is afgerond.

Mocht u toch nog telefonisch contact willen, kunt u dat aangeven. Ik of mijn collega neemt dan donderdag of vrijdag contact met u op.

Mw. E. Van der Molen
    Langeweg
    Rekeningen zijn opgeheven en de bankkosten met terugwerkende kracht (m.i.v. datum overstapservice) terugbetaald.

Langeweg

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?