Opgelost door ABN AMRO: Rekening opheffen

Zorg en Hoop

ABN AMRO doet moeilijk om de rekening op te heffen. bankkosten gaan alla dol van de rekening. ABN doet moeilijk omdat de ING mij een overstapservice heeft laten tekenen. De ING heeft deze ingetrokken nog doet de ABN AMRO moeilijk de rekening op te heffen.
Zelfs als ik ingelogd heb en een tan code invul weigeren ze de rekening op te heffen.
Een bankkantoor bezoeken is een reis van langer dan een uur met het openbaarvervoer kosten meer dan 9 euro. Met de auto 20 minuten rijden maar ik ben reeds langs geweest.

Opheffen de giro en spaar rekening.
de bankkosten juni en juli gewoon terugboeken

ABN AMRO
    Geachte heer/ mevrouw,Om te bekijken hoe we deze situatie voor u zo snel mogelijk kunnen oplossen, heb ik u gebeld. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven wanneer wij u het beste kunnen bereiken op werkdagen tussen 9.00uur en 17.00uur?Met vriendelijke groet,
    Mw. S. Moussa
    Zorg en Hoop
    ik ben op mijn mobiel 1 x 24 7 dagen in de week bereikbaar het mobiel nummer is bekend
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Hartelijk dank voor uw tijd. In ons gesprek gaf u aan dat er al stappen zijn ondernomen. Dit is fijn om te horen. U houdt de aankomende dagen uw rekening in de gaten en zal de opheffing doorgeven. Ik wens u een prettige dag.Met vriendelijke groet
    Mw. D. Piquet
    Zorg en Hoop
    Contact gehad met ABN AMRO als het goed is kan ik de rekening vandaag nog opheffen. Daarna zal ik de klacht afsluiten en of verwijderen
    ABN AMRO
    Geachte mevrouw,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. In ons gesprek hebben we samen besproken dat ik het ophefformulier naar u toe stuur. U hebt afgesproken dat u het formulier zo snel mogelijk ondertekent. U stuurt het dan terug of geeft het af op een ABN AMRO kantoor.Ik heb u in ons gesprek het advies meegeven waardoor u garantie hebt van het beëindigen van de rekening. U gaf kenbaar dat dit erg lastig voor u is. Daar heb ik alle begrip voor, maar ik verzoek u hiermee wel rekening te houden.Uiteraard blijf ik de afronding van de rekening in de gaten houden. Met vriendelijke groet
    Mw. D. Piquet
    Rekening is opgeheven

Zorg en Hoop

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?