Opgelost door ABN AMRO: Rekening opheffen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 68858
Gebruiker
Zorg en Hoop
Datum
6 reacties

Details

De klacht

ABN AMRO doet moeilijk om de rekening op te heffen. bankkosten gaan alla dol van de rekening. ABN doet moeilijk omdat de ING mij een overstapservice heeft laten tekenen. De ING heeft deze ingetrokken nog doet de ABN AMRO moeilijk de rekening op te heffen.
Zelfs als ik ingelogd heb en een tan code invul weigeren ze de rekening op te heffen.
Een bankkantoor bezoeken is een reis van langer dan een uur met het openbaarvervoer kosten meer dan 9 euro. Met de auto 20 minuten rijden maar ik ben reeds langs geweest.

De oplossing

Opheffen de giro en spaar rekening.
de bankkosten juni en juli gewoon terugboeken

6 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,Om te bekijken hoe we deze situatie voor u zo snel mogelijk kunnen oplossen, heb ik u gebeld. Helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven wanneer wij u het beste kunnen bereiken op werkdagen tussen 9.00uur en 17.00uur?Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Webcare
    Mw. S. Moussa
  2. Auteur
    Zorg en Hoop
    Datum
    ik ben op mijn mobiel 1 x 24 7 dagen in de week bereikbaar het mobiel nummer is bekend
  3. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte mevrouw,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. Hartelijk dank voor uw tijd. In ons gesprek gaf u aan dat er al stappen zijn ondernomen. Dit is fijn om te horen. U houdt de aankomende dagen uw rekening in de gaten en zal de opheffing doorgeven. Ik wens u een prettige dag.Met vriendelijke groet
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet
  4. Auteur
    Zorg en Hoop
    Datum
    Contact gehad met ABN AMRO als het goed is kan ik de rekening vandaag nog opheffen. Daarna zal ik de klacht afsluiten en of verwijderen
  5. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Geachte mevrouw,Ik heb u zojuist telefonisch gesproken. In ons gesprek hebben we samen besproken dat ik het ophefformulier naar u toe stuur. U hebt afgesproken dat u het formulier zo snel mogelijk ondertekent. U stuurt het dan terug of geeft het af op een ABN AMRO kantoor.Ik heb u in ons gesprek het advies meegeven waardoor u garantie hebt van het beëindigen van de rekening. U gaf kenbaar dat dit erg lastig voor u is. Daar heb ik alle begrip voor, maar ik verzoek u hiermee wel rekening te houden.Uiteraard blijf ik de afronding van de rekening in de gaten houden. Met vriendelijke groet
    ABN AMRO Webcare
    Mw. D. Piquet
  6. Auteur
    Zorg en Hoop
    Datum
    Rekening is opgeheven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zorg en Hoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen