Klacht ABN AMRO: Rekeningnummer zomaar vervallen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 433231
Gebruiker
Gebruiker1570301107
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn rekening bij abnamro is zomaar komen te vervallen. Ik woon in colombia en wordt telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

Rekening en cards onmiddellijk herstellen.

5 reacties

  1. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Ik kan me voorstellen dat je ervan op kijkt als je jouw rekening niet meer kunt gebruiken. Je geeft aan telefonisch contact te hebben gehad. Weet je met welke afdeling dat was, en wat hebben mijn collega's daar aangegeven?

    Met vriendelijke groet,

    Eilis
    ABN AMRO Webcare
  2. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Ik snap dat je graag schriftelijk contact hierover wilt hebben.
    Dit kan via: international.clients@nl.abnamro.com

    Bij vragen hoor ik deze graag.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  3. Auteur
    Gebruiker1570301107
    Datum
    Dank voor het aangeven van een communicatie kanaal en graag nog vragen te beantwoorden .
    Mijn bijna 57 jaar oude rekening is mag ik toch wel zeggen respectloos zomaar opgeheven:
    Geen uitleg, gewoon opzeggen, hoezo zorgplicht? Vrijwel onmogelijk geweest om telefonisch zinvol toegang tot jullie te krijgen. Eerst veel geld verspillen met aan de lijn wachten op een eindeloos durende recorder, vervolgens eindeloze opsomming van opties, weer doorgezet worden en weer veel wachten en vervolgens; Kastje naar de muur en alleen maar nutteloze antwoorden zoals; „nee dat is een andere afdeling“, „nee dat kan niet want betreft interne communicatie“, nee dat kan ik hier niet terugvinden“, nee en alleen maar nee, telefoonnummers geven die niet meer in bedrijf zijn of niet antwoorden. Maw alleen maar zeer hoge telefoonkosten vanaf de andere kant van de wereld en geen enkel resultaat. Uiteindelijk via een klachtenindienings service van de consumentenbond kan ik pas een communicatiekanaal openen.
    Vraag1:
    Had zo’n telefoniste bij jullie dit niet meteen aan mij kunnen doorgeven? Waarom al die tijd en geldverspillerij?
    Vraag2 :
    Mag ik een positieve bijdrage leveren en jullie vragen een business proces in te stellen genaamd “omgaan met klanten en klantgeorienteerde praktijken” en/of te zorgen dat dit proces nageleefd wordt?
    Ik zal U graag nog laten weten in hoeverre het aangegeven communicatiekanaal werkt.
    Met vr gr
  4. Auteur
    ABN AMRO
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Ik snap dat je graag wilt weten waarom jouw rekening is opgeheven.
    Via het forum heb ik geen inzage in jouw persoonsgegevens.
    Je kan jouw vragen en feedback dus het beste mailen.

    Via de mail kunnen wij jouw vragen beantwoorden en jouw feedback verwerken.

    Met vriendelijke groet,

    Bas
    ABN AMRO Webcare
  5. Auteur
    Gebruiker1570301107
    Datum
    bedankt,.. ik zal mijn persoonlijke vragen mailen zoals ik zelf al had aangegeven.
    Ik stel wel vast dat je mijn twee vragen niet beantwoord hebt en er ook niet op ingegaan ben. Het zij zo.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1570301107
Datum
Uiteindelijke oplossing
een e-mail comunicatiekanaal Ik heb een e-mail gestuurd en geen bevestiging van ontvangst gekregen. Daarna gevraagd of mijn e-mail ontvangen is en wederom geen bevestiging. Onbegrijpelijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ABN AMRO?